تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف فایل های اضافی در ویندوز

اگر سرعت ویندوز شما کند شده است با استفاده از این ترفند می توانید فایل های اضافی ویندوز خود را حذف کنید و سرعت آن را افزایش دهید.

یکی از مشکلات ویندوز، هنگ کردن و کند شدن در هنگام کمبود حافظه است. یکی از عاملان این اتفاق، جمع شدن فایل های اضافی و بی استفاده در ویندوز است که این فایل ها در پوشه ای به نام Temp ذخیره می شود. اگر این فایل ها را حذف کنید، کمک شایانی به افزایش سرعت ویندوز می کند. اگر سرعت ویندوز شما کند شده می توانید با ترفند زیر پوشه Temp را پیدا و فایل های درون آن را حذف کنید.

برای پیدا کردن پوشه Temp:

قدم اول: دکمه ویندوز را نگهدارید و دکمه R را فشار دهید تا Run اجرا شود

قدم دوم: عبارت %temp% را تایپ کنید و گزینه OK را بزنید

قدم سوم: پنجره ای باز می شود. تمام فایل های درون آن را انتخاب کنید و دکمه Shift + Delete را بزنید.

قدم چهارم:  اگر پیغام File in use ظاهر شد، روی گزینه Skip کلیک کنید.

نکته: این ترفند هیچگونه آسیبی به ویندوز شما نمی رساند و اطلاعات سیستم شما تغییری نمی کند.

افزایش سرعت ویندوز

افزایش سرعت ویندوز

 افزایش سرعت ویندوز

منبع: ترفندهای کامپیوتری / بیتوته




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف فایل های اضافی در ویندوز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..