تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه بارسلونا در حمایت از «مسی»

به گزارش آسمونی، در دیدار بین تیم های ملی آرژانتین و شیلی، «لیونل مسی» به دلیل فحاشی به کمک داور، از چهار بازی ملی محروم شد.

2414622 بیانیه بارسلونا در حمایت از «مسی»

این محرومیت ساعاتی قبل از بازی با بولیوی، در بامداد روز چهارشنبه اعلام شد.

«آلبی سلسته» در غیاب مسی نتیجه را دو بر صفر به بولیوی واگذار کرد و همین امر سبب شد تا در جایگاه پنجم جدول انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آمریکای جنوبی قرار بگیرد، بدین معنا که ممکن است آرژانتین مجبور شود برای راهیابی به جام جهانی در مرحله ی پلی آف حاضر شود.

در همین راستا باشگاه بارسلونا بیانیه ای در حمایت از این بازیکن صادر کرد که به شرح زیر می باشد:
باشگاه بارسلونا تعجب و خشم خود را از این اقدام کمیته انضباطی فیفا اعلام می کند. باشگاه این تنبیه را ناجوانمردانه و کاملا ناعادلانه تلقی می کند.

بارسلونا در نهایت با تاکید بر اینکه، مسی در داخل و خارج از زمین بازیکن نمونه ای است، بیانیه خود را به پایان رساند.

منبع: خبرگزاری مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه بارسلونا در حمایت از «مسی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..