تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش فرهنگی و هنری نوروزگاه منگشت در ایذه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این همایش نورالله مرادی با برشمردن ویژگی های شهرستان ایذه و پتانسیل های ارزشمند این شهرستان گفت: ایذه را می توان به گوهری یگانه تشبیه کرد که با برخی از اقدامات می توان این شهر را به یکی از ثروتمندترین و پیشروترین شهرهای جهان تبدیل کرد.

این مدرس دانشگاه در ادامه درباره اهمیت ثبت جهانی ایذه گفت: ثبت جهانی ایذه فرصت بی نظیری است که می توان با این اقدام، محور اصلی توسعه این شهر را بر مبنای میراث فرهنگی و گردشگری قرار داد که رهاورد آن فرصت های بسیاری است که از جنبه های مختلف برای این شهر فراهم خواهد شد.

وی افزود: ثبت جهانی ایذه زمینه ساز رونق بازار کسب و کار، توسعه پایدار، اشتغال، فرصت برای تعامل فرهنگی و ارتقی سطح عمومی و رفاه و... را به دنبال خواهد داشت که آموزش در حوزه میراث فرهنگی، مهمترین رکن در تحقق این امر مهم است و با لحاظ کردن بحث آموزش و تشریح اهمیت آن می توان این بستر سرنوشت ساز را فراهم کرد.

این کارشناس ارشد حوزه فرهنگ در ادامه راه عبور از برزخ فقر را توجه به حوزه فرهنگ دانست و افزود: اگر به حوزه فرهنگ کهن این شهر توجه کنیم می توانیم از برزخ فقر به راحتی عبور کنیم.

مرادی در ادامه با بیان بخشی از پتانسیل های ایذه اظهار کرد: مهمترین رکن ترقی و پیشرفت هر جامعه ای توسعه فرهنگی است که اگر در این حوزه برنامه ریزی های لازم برای فراهم کردن زیرساختها در جنبه های مختلف صورت پذیرد می توانیم همه افق ها را بپیماییم و شاهد شکوفایی و رونق اقتصاد و فرهنگ این شهر باشیم.

وی بیان کرد: ایذه یکی از مستعدترین شهرهای کشور در حوزه منابع انسانی است که  بایستی این پتانسیل را به حرکت در آوریم تا چرخ های توسعه همه جانبه در این شهر بچرخند و جوانان ایذه ای مجبور نباشند برای دستیابی به حداقل های معیشتی به فعالیت های طاقت فرسا در جاهای غیرقابل سکونت، بپردازند که جلوگیری از مهاجرت در سایه توجه به پتانسیل های نهفته در این شهرستان، تحقق می یابد.

مرادی عنوان کرد: جوانان ایذه ای در طول سالیان پرفروغ انقلاب اسلامی منشا حماسه های بی نظیری بودند که باز هم می توانند در صورت فراهم کردن حداقل بسترها، حماسه های تازه ای را رقم بزنند.

این مدرس دانشگاه در ادامه با بیان اینکه نقد و نقدپذیری خمیر مایه اصلی توسعه هر جامعه ای است، گفت: در سایه اتحاد و همدلی، پیشرفت این شهر میسر خواهد شد.

این پژوهشگر فرهنگی اظهار کرد: ایذه نیازمند آرامش است و باید شنیدن صداهای مختلف در این شهر تمرین شود چرا که توسعه نیافتگی این شهر واقعیتی است که با شعار و حرف، حل نمی شود.

مرادی گفت: مردم ایذه در انتظار تغییرات بنیادی در ابعاد گوناگون و تشنه توسعه هستتد و از شعار و وعده خسته شده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش فرهنگی و هنری نوروزگاه منگشت در ایذه برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..