تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعه: اچ تی سی در ماه آوریل از اسمارت فونی با بدنه ی حساس به لمس رونمایی می کند

شایعه: اچ تی سی در ماه آوریل از اسمارت فونی با بدنه ی حساس به لمس رونمایی می کند

اوایل سال جاری میلادی کمپانی اچ تی سی از دو گوشی U Ultra و U Play رونمایی کرد که باید اذعان کرد علیرغم بهره مندی این دو گوشی از مشخصاتی که به گروه اسمارت فون های بالا و میان رده تعلق دارد، این دو محصول اچ تی سی نتوانستند در زمینه ی ویژگی ها و طراحی توجه زیادی را به خود جلب کنند، اما بر اساس شایعات اوضاع احتمالا در ماه آوریل تغییر خواهد کرد. در ادامه با تک شات همراه باشید.


به گزارش VentureBeat، ایوان بلاس ادعا کرده که اچ تی سی مشغول ساخت اسمارت فونی است که به خانواده HTC U تعلق دارد. نام رمز این گوشی Ocean است که پیشتر نیز خبرهایی در مورد آن شنیده شده بود. یکی از ویژگی های اصلی این گوشی این است که بدنه آن به لمس حساس است.


بر اساس شایعات در بدنه ی این گوشی سنسورهایی تعبیه شده که کاربران می توانند با لمس کناره های آن عملکردهای گوشی را کنترل کنند. البته هنوز مشخص نیست که با استفاده از این بدنه ی حساس به لمس چه عملکردهایی قابل کنترل و اجراست، اما در همین حد هم به نظر ایده ای جدید و جالب توجه می رسد.


سایر مشخصات احتمالی ذکر شده برای این گوشی عبارتند از بهره مندی از پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام ، دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و احتمالا نمایشگر 5.5 اینچی WQHD. مشخص نیست در چه تاریخی در ماه آوریل این گوشی معرفی خواهد شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعه: اچ تی سی در ماه آوریل از اسمارت فونی با بدنه ی حساس به لمس رونمایی می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..