تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به طول عمر باتری های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

نگاهی به طول عمر باتری های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

همانطور که در تک شات خواندید، سامسونگ لحظاتی پیش از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس رونمایی کرد و بدین ترتیب رسماً اعلام شد که مدل گلکسی اس 8 با نمایشگر 5.8 اینچی از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و گلکسی اس 8 پلاس با نمایشگر 6.2 اینچی از باتری 3500 میلی آمپر ساعتی برخوردارند.

چندی پیش وال استریت ژورنال گزارش کرد که سامسونگ مشغول مذاکره با Murata است تا بعنوان سومین تامین کننده باتری های گلکسی اس 8 با این کمپانی همکاری کند. سپس تصاویری از این باتری ها فاش شد که بر روی آن نوشته ی Samsung Japan دیده می شد، بنابراین طراحی اصلی این باتری ها احتمالا به بخش تولید باتری سونی تعلق دارد که اخیراً به تملک Murata درآمده است. سامسونگ احتمالا فناوری باتری های پرچمداران خود را تغییر داده است و قصد ندارد تجربه ی تلخ نوت 7 را تکرار کند.

در این دو اسمارت فون جدید سامسونگ، وجود نمایشگر امولد با رزولوشن 2960x1440پیکسل و پردازنده های اگزینوس و اسنپدراگون که از فناوری 10 نانومتری برخوردارند به افزایش طول عمر باتری در مقایسه با آنچه در اس 7 و اس 7 اج دیده می شد منجر شده است. اما مقایسه های انجام شده نشان می دهد که این افزایش طول عمر باتری در خصوص پخش موزیک صحت دارد اما در طول عمر باتری در هنگام پخش ویدیو و جستجو در اینترنت تغییری ایجاد نکرده است. جالب اینکه طول عمر باتری اس 8 و اس 8 پلاس در مکالمات تلفنی در مقایسه با نسل پیشین خود کمی کوتاه تر است.

باتری باتری
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به طول عمر باتری های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..