تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم ؛ مراسم اهدای جوایز قهرمانی گلساپوش یزد!

چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 23:402017-03-29ورزشي

کلیپی از مراسم اهدای جوایز قهرمانی تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد.

این تیم موفق شد به قهرمانی در تورنمنت فوتبال ساحلی اوراسیا دست پیدا کند.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

- بارسلونا امشب در نوکمپ پذیرای والنسیا خواهد بود و فوق ستاره آرژانتینی این تیم نیز با ظاهری متفاوت نسبت به گذشته آماده هنرنمایی در میدان است.

اخبار پدرم را بهترین گلر تاریخ فوتبال ایران می دانم ؛ رقابت پرسپولیس و استقلال در سال آینده تماشایی تر می شود " سیاوش غلامپور، دروازه بان امید نفت و فرزند بهزاد غلامپور، مربی گلرهای نفت تهران در روز مادر و در آستانه عید نوروز به سوالات نوروزی سایت نفت تهران پاسخ داده است.

اخبار حرکتی از استقلالی ها که سطح فوتبال ایران را پایین آورد ! " مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: بدتر از عملکرد ضعیف هیات مدیره، این است که بازیکن در رختکن بر علیه آنها شعار داده و البته بدتر از آن این بود که وزیر هم تسلیم این خواسته شده است.

مقالات آقای کی روش ، ما از رفتارهای شما می ترسیم ! " مار گزیده ایم و این چنین است که از ریسمان سیاه و سپید می ترسیم تیم ملی ما قرار است در روزهای آینده دو بازی مهم با قطر و چین انجام دهد تیم ملی ما لیست می دهد و در این لیست بازیکن مصدوم حضور دارد و بازیکنی که ماه ها است بازی نکرده حضور دارد و از آماده های لیگ خبری نیست سکوت می کنیم زیرا مار گزیده ایم .


کلید واژه ها: فوتبال - فوتبال ایران - فوتبال ساحلی - قهرمانی - استقلال - بازی - نفت تهران - باشگاه استقلال - تیم ملی - استقلالی ها - مراسم - آینده - ساحلی - اخبار - تهران - نوروز - ایران - دروازه بان - تیم فوتبال - کلیپ - لیست - پرسپولیس - مدیرعامل - هنرنمایی - بارسلونا - والنسیا - نوروزی - مقالات - بهترین - متفاوت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم ؛ مراسم اهدای جوایز قهرمانی گلساپوش یزد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..