تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معضل فراگیر اعتیاد در آمریکا

چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 23:402017-03-29پزشكي

مصرف مواد مخدر به مشکلی فلج کننده در سراسر آمریکا تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"، دونالد ترامپ در کنفرانسی در جمع پزشکان و افراد حرفه ای در بخش بهداشت و درمان در کاخ سفید گفت: مصرف مواد مخدر به مشکلی فلج کننده در سراسر آمریکا تبدیل شده است.

مصرف بیش از حد مواد مخدر اکنون عامل اصلی مرگ و میرهای اتفاقی در کشور است.

مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد مواد مخدر از سال 1999، تقریبا چهار برابر شده است.

این معضل، یک مشکل همه گیر است.

در این جلسه که نمایندگان مراکز ترک اعتیاد و معتادان رها شده از دام اعتیاد هم حضور داشتند یکی از مسئولان مراکز ترک اعتیاد در آمریکا گفت: برای من مهمترین چیز این است که من و رییس جمهور اتفاق نظر داریم که اعتیاد یک بیماری است که قابل درمان است.

ما باید اطمینان یابیم و به افراد اطلاع رسانی کنیم.

وی گفت: چرا افراد از اینکه درباره ی اعتیاد به مواد مخدر صحبت کنند شرمندگی دارند؟ تا زمانی که افراد درباره اعتیاد به مواد مخدر صحبت نکنند زندگی افرادی که خوب هستند از بین می رود.

وی افزود: استعمال مواد مخدر یک اشتباه است یکی از افرادی که ظاهرا از معتادان سابق بود گفت: زمانی می رسد که شما حس می کنید که دیگر هیچ چیزی ندارید و همه چیز را نابود کرده اید.

من اینجا هستم تا به شما نشان دهم که این امید وجود دارد که شما بهتر شوید و راهی بهتر و زندگی بهتر وجود دارد.

من وقتی می بینم که افرادی هر روز اوردوز می کنند(مصرف بیش از حد مواد مخدر دارند) و می میرند قلبم می شکند و خانوادههایشان دچارمصیبت می شوند.

ما باید کمک کنیم و باید در این باره تغییر ایجاد کنیم.

گفتنی است شبکه ی تلویزیونی رویترز نیز به بهانه نشست رییس جمهور آمریکا با مدیران مراکز ترک اعتیاد و معتادان سابق، آماری درباره میزان گستردگی پدیده اعتیاد منتشر کرد.

در گزارش رویترز آمده است: محققان می گویند استعمال هرویین در آمریکا در یک دهه ی گذشته پنج برابر شده است و اعتیاد به مواد مخدر بیش از سه برابر شده است.

بیشترین افزایش در میان سفید پوستان و مردانی است که درآمد کمی دارند و تحصیلات بالایی هم ندارند.

افراد سفید پوست آمریکایی که بین هجده تا چهل و چهارسال سن دارند، بیشترین میزان اعتیاد به هرویین را ثبت کرده اند .

علت اصلی این امر استفاده نادرست از داروهای نسخه ای افیونی است.

دکتر سیلویا مارتینز استادیار دانشگاه کلمبیا نیز گفت: یافته های این تحقیق ناراحت کننده است چون افرادی که تحت تاثیر این معضل قرار می گیرند ، منابع مالی اندکی برای حل این مشکل دارند.


کلید واژه ها: مواد مخدر - اعتیاد - مراکز ترک اعتیاد - آمریکا - مخدر - ترک اعتیاد - مصرف مواد مخدر - معتادان - مصرف - رییس جمهور - مرگ و میر - رییس جمهور آمریکا - مشکل - استفاده نادرست - سفید - معضل - رویترز - دونالد ترامپ - اطلاع رسانی - میزان - گزارش - درمان - زندگی - خبرگزاری - پوست - آمریکایی - کاخ سفید - مسئولان - تحصیلات - دانشگاه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معضل فراگیر اعتیاد در آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..