تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرام برنامه های هنری و فرهنگی در ایام نوروز در مقابل موزه زاهدان

چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 23:402017-03-29فرهنگي

به منظور آشنایی میهمانان نوروزی با اداب ورسوم مردم استان برنامه های هنری و فرهنگی در ایام نوروز در مقابل موزه زاهدان برگزار می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان وبلوچستان، مدیر داخلی موزه جنوب شرق زاهدان گفت : در این ایام از ساعت 17 تا 19 برنامه های موسیقی محلی و رقص شمشیر اجرا می شود .

خانم کلانتری افزود :همچنین در ایام عید درب این موزه از ساعت 8تا 20 پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان است .


کلید واژه ها: زاهدان - برنامه - موزه - نوروز - فرهنگی - برگزار - صدا و سیما - هنری - گردشگران - خبرگزاری - ساعت - موسیقی - نوروزی - سیستان - استان - گزارش - سیما - مدیر - مردم - جنوب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرام برنامه های هنری و فرهنگی در ایام نوروز در مقابل موزه زاهدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..