تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده انگلیس درخواست فعال شدن ماده 50 پیمان لیسبون را به مقر اتحادیه اروپا تحویل داد

نماینده انگلیس درخواست فعال شدن ماده 50 پیمان لیسبون را به مقر اتحادیه اروپا تحویل دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از آسوشیتد پرس، «تیم بارو»، سفیر و نماینده انگلیس در اتحادیه اروپا، به‌عنوان فرستاده ویژه، نامه مربوط به فعال شدن ماده 50 پیمان لیسبون را به «دونالد توسک»، رئیس شورای اروپا، تحویل داد و پس از آن بلافاصله ساختمان مقر اتحادیه اروپا را ترک کرد.

با ارسال و امضای این نامه، مذاکرات مربوط به خروج انگلستان ازاتحادیه اروپا تا ماه مارس سال 2019- دو سال دیگر- ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده انگلیس درخواست فعال شدن ماده 50 پیمان لیسبون را به مقر اتحادیه اروپا تحویل داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..