تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت بانکدار ترکیه‌ای در آمریکا به اتهام دور زدن تحریم‌های ایران

بازداشت بانکدار ترکیه‌ای در آمریکا به اتهام دور زدن تحریم‌های ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، آمریکا معاون "بانک خلق" - یکی از بزرگترین بانکهای دولتی ترکیه - را به اتهام دور زدن تحریم‌های ایران در سالهای گذشته در فرودگاه جان اف کندی بازداشت کرد.

اتهام این مقام ارشد بانکی ترکیه با نام «محمد هاکان آتیلا» همدستی با رضا ضراب، تاجر ایرانی - ترکیه‌ای، برای انتقال پول به ایران از طریق شبکه بانکی آمریکا اعلام شده است.

مطابق ادعای آمریکا بانک خلق ترکیه به رضا ضراب برای دور زدن تحریم های ایران کمک کرده است.

ضراب در سال ۲۰۱۳ در ترکیه به اتهام رشوه دادن به مقامات این کشور بازداشت شد اما نهایتا با مداخله اردوغان پرونده او مختومه اعلام شد.

ضراب سال گذشته در آمریکا به اتهام پولشویی و نقض تحریمهای ایران دستگیر شد و اکنون در انتظار محاکمه است.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت بانکدار ترکیه‌ای در آمریکا به اتهام دور زدن تحریم‌های ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..