تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از تولید سریال 300 قسمتی تا خداحافظی جناب خان

از تولید سریال 300 قسمتی تا خداحافظی جناب خان

آذر ماه سال گذشته اتفافات و حواشی را برای رادیو تلویزیون به دنبال داشت که به برخی از آن ها می پرداریم.

زمزمه هایی بررفتن جناب خان از خندوانه

از برنامه پرطرفدار خندوانه زمزمه هایی مبنی بر عدم حضور جناب خان عروسک پر مخاطب به گوش رسید که در آینده این شایعه به حقیقت تبدیل شد و حضور خود عروسک منتفی شد و هم اکنون چهار عروسک دیگر جایگزین شدند.

بعدها پوستر جناب خان روی اتوبوس های تندروی شهری دیده شد و توضیحات مالک اصلی آن از عدم همکاری با خندوانه و تبلیغات اینچنینی را به دنبال داشت.

درگذشت هنرمندی محبوب

جعفر والی یکی از هنرمندان با سابقه و محبوب عرصه تصویر و صدا دار فانی را وداع گفت و جایش را برای همیشه در هنر کشور خالی کرد.

کارگردانی بخشی از سریال "پرستاران" به شهرام شاه حسینی رسید

سریال "پرستاران" که قرار بود بهمن ماه پخش شود از کار عقب مانده بود و در بخش کارگردانی نیاز به کمک داشت که پای شهرام شاه حسینی به میان آمد و به صورت دو گروه بقیه تصویربرداری این مجموعه را عهده دار شد.

علیرضا افخمی که نویسندگی این سریال را نیز انجام می دهد موفق شد با آمدن شاه حسینی مجموعه اش را به پخش برساند.

برگزاری نشست خبری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها

یکشنبه بیست و یکم آذر نشست خبری این جشنواره با حضور اهالی رسانه و علی دارابی معاون امور استان های سازمان صدا و سیما برگزار شد که به جزییات برگزاری اشاره کرد و رونمایی از پوستر این رویداد را انجام داد و از آغاز به کار در سی ام آذر گفت.

خبر تولید سریالی 300 قسمتی

دارابی در نشست خبری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها به برخی جزییات تولید این سریال عظیم اشاره کرد.مجموعه ای که فریدون حسن پور نگارش آن را بر عهده دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از تولید سریال 300 قسمتی تا خداحافظی جناب خان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..