تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیلی: ایران و اسد مانع پیشرفت مذاکرات اند

سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد با نادیده گرفتن کارشکنی های آمریکا و متحدانش در حل بحران سوریه، از ایران و بشار اسد به عنوان بزرگترین موانع پیشرفت در مذاکرات نام برد.

- نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در توجیه کارشکنی های دولت واشنگتن در حل بحران سوریه، بشار اسد رییس جمهوری سوریه را مانعی بزرگ در راه پیشرفت (مذاکرات) توصیف کرد.

وی مدعی شد: قصد بازگشت به این موضوع که آیا اسد باید بخشی از مذاکره باشد یا خیر را ندارم.

اما به شما می گویم که او مانعی بزرگ در تلاش ما برای پیشرفت است.

ایران هم (به همان نسبت) مانعی بزرگ محسوب می شود.

هیلی در ادامه ادعاهای خود گفت: الان در وضعیتی قرار داریم که آمریکا و روسیه به طور قطع می توانند با هم مذاکره کننده و بگویند خوب حالا چطور می توانیم به راه حل بهتری برسیم .

این در حالی است که مسئله اسد همچنان به قوت خود باقی است.

در حالیکه مذاکرات ژنو در جریان است، هیلی از تمایل استفان دیمیستورا نماینده سازمان ملل در امور سوریه برای حضور آمریکا به عنوان بخشی از تلاش ها برای یافتن راه حل بحران سوریه نیز سخن گفت.

وی بار دیگر دولت دمشق را به استفاده از تسلیحات شیمیایی علیه مردم سوریه متهم کرد و ضمن بزگ نمایی نقش آمریکا گفت: اگر سوریه ای با ثبات نداشته باشیم، منطقه ای با ثبات هم نخواهیم داشت.

این موضوع یک تهدید بین المللی محسوب می شود و ما باید راه حلی برای آن پیدا کنیم.


کلید واژه ها: آمریکا - سوریه - بحران سوریه - سازمان ملل - مذاکرات - سازمان ملل متحد - پیشرفت - رییس جمهوری سوریه - بزرگ - بحران - ایران - بشار اسد - تسلیحات شیمیایی - مذاکره - مذاکرات ژنو - سفیر آمریکا - رییس جمهوری - بین المللی - بزرگترین - دولت - شیمیایی - واشنگتن - تسلیحات - استفان - جمهوری - منطقه - روسیه - دمشق - سفیر - مردم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیلی: ایران و اسد مانع پیشرفت مذاکرات اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..