تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری شکارچی غیرمجاز در پارک ملی گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان ، عصر امروز محیط بانان در پی گشت زنی در منطقه دره باغ از زیستگاه های منحصربه فرد پارک ملی گلستان ، یک شکارچی غیر مجاز را دستگیر کردند.

از این فرد متخلف که پس از تیراندازی های مستقیم و متعدد به سمت محیط بانان و توجه نکردن به اخطارهای محیط بانان از ناحیه دست مجروح شده بود، یک قبضه سلاح کلاش ، تعداد زیادی فشنگ جنگی و لوازم انفرادی شکار کشف شد.

وی از شکارچیان با سابقه تخلف قبلی در پارک ملی گلستان بوده و چند سال قبل هم با یک قبضه اسلحه و یک راس قوچ وحشی شکارشده دستگیر شده است.

محیط بانان مداوای اولیه این شکارچی مصدوم را در محل انجام دادند و وی را به مراکز درمانی منتقل کردند.

شکارچی متخلف دیگری هم که همراه وی بود، با استفاده از موقعیت توپوگرافی منطقه به همراه لاشه یک راس قوچ اوریال که از گونه های تحت حمایت شده بود، متواری شد.

 

تلاش برای دستگیری شکارچی متواری ادامه دارد.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری شکارچی غیرمجاز در پارک ملی گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..