تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شادماني در محيط‌هاي مذهبي در تراز ظرفيت‌هاي معنوي استان قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت الله حسینی بوشهری عضو شورای عالی حوزه ها ی علمیه  ظهر امروز در دیدار شهردار و مدیران شهری استان قم گفت:مردم قم را بايد با فضاي معنوي و مذهبي آن بشناسند و به دنبال اين نباشيم كه جاذبه‌هاي ديگري اين ظرفيت‌هاي معنوي را مورد تاثير قرار دهد و باید اولويت بر تقويت ظرفيت‌هاي معنوي باشد.
 
وي سرعت در اجراي پروژه‌هاي عمراني را مايه دلگرمي مردم دانست و تصريح كرد: خوشبختانه اگر اينگونه رفتار شود زماني كه نياز به كمك مردم براي توسعه خدمات شهري داريم آنها نيز دريغ نخواهند كرد.
 
معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم با تاكيد بر اينكه رويكرد در فعاليت‌هاي عمراني در شهر قم با نگاه به حرم حضرت معصومه(س)، حوزه و ظرفيت‌هاي مذهبي و سپس نگاه به نيازهاي عمراني بايد باشد، گفت: در جريان خدمات عمراني شايد در ساير شهرها بتوان آزادتر رفتار كرد اما قم ظرفيت ويژه‌اي دارد و بايد پيوست فرهنگي در پروژه‌ها را مد نظر قرار داد.
 
 
آیت الله بوشهری در پایان افزود: در كنار هر پروژه عمراني نگاه به تقويت مساجد، نمازخانه‌ها، جايگاه نماز و اذان نيز نياز است كه صورت بگيرد.

انتهای پیام/ر

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شادماني در محيط‌هاي مذهبي در تراز ظرفيت‌هاي معنوي استان قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..