تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برندهای معروف رستوران که «سم خفته» به خوردتان می‌دهند + فهرست

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ بسیاری از شما احتمالا از وجود آنتی بیوتیک در گوشت برخی حیوانات مانند مرغ که برای سلامتی بسیار مضر است آگاه هستید. مدتی است این مواد شیمیایی در کانون توجه دانشمندان قرار گرفته به طوری که گروهی از محققان «مرکز پیشگیری از بیماری های غیرواگیر آمریکا» لیستی از بدترین رستوران های زنجیره ای را منتشر کرده‌اند که در گوشت های سرو شده در آن‌ها مواد مضر از قبیل آنتی بیوتیک به چشم می‌خورد.

بر اساس گزارش مرکز پیشگیری از بیماری های غیرواگیر آمریکا (CDC)، بیش از دو میلیون نفر در آمریکا سالانه به عفونت های مقاوم به آنتی بیوتیک مبتلا می شوند.

بر اساس گزارش‌های منتشره از سوی آکادمی اطفال آمریکا، استفاده بیش از حد از آنتی بیوتیک ها در گوشت حیوانات می تواند باکتری هایی مانند «سالمونلا»، «اشریشیا کلی» و «کمپیلوباکتر» را در برابر داروها قوی و مقاوم کند که نتیجه آن مقاوم و طولانی شدن بیماری های ناشی از این باکتری ها و حتی به خط افتادن جان افراد است.

در بررسی های مرکز پیشگیری از بیماری های غیرواگیر آمریکا (CDC) رستوران "Panera Bread" و "Chipotle Mexican Grill" نمره A  و رستوران های لیست زیر بدترین نمرات را به خود اختصاص دادند و گفته می‌شود در گوشت غذاهای آن ها آنتی بیوتیک فراوان وجود دارد.

رستوران‌های این فهرست هشداردهنده به شرح زیر است:

1.  Arby’s

2.  Applebee’s

3.  Buffalo Wild Wings

4.  Burger King

5.  Chilli’s

6.  Dairy Queen

7.  Denny’s

8.  Domino’s Pizza

9.  Dunkin’ Donuts

10.  Jack In The Box

11.  Little Caesars

12.  IHOP

13.  KFC

14.  Sonic

15.  Olive Garden

16.  Starbucks

منبع: Organic And Healthy

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برندهای معروف رستوران که «سم خفته» به خوردتان می‌دهند + فهرست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..