تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی اس 8 به همراه هدفون ۹۹ دلاری Harmon AKG عرضه می‌شود

کمپانی سامسونگ گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را به همراه هدفون‌های ۹۹ دلاری و سیمی Harmon AKG روانه‌ی بازار می‌کند.

سامسونگ با گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ قصد ارتقای هدفون‌هایی را دارد که به همراه گوشی‌های هوشمند خود عرضه می‌کند. جدیدترین گوشی‌های هوشمند این کمپانی کره‌ای به همراه هدفون‌های سیمی هارمان با برند AKG عرضه خواهند شد. این شرکت سابقه‌ی ساخت هدفون‌های بسیار باکیفیتی را دارد.

طبق ادعای سامسونگ، هدفون‌های جدید گلکسی اس ۸، ارگونومی مناسبی دارند و سیم‌های آن به راحتی به هم نمی‌پیچند. این هدفون‌ها در داخل جعبه‌ی گلکسی اس ۸ تعبیه خواهد شد؛ اما خرید جداگانه‌ی آن‌ها نیز با قیمت ۹۹ دلار وجود دارد. البته برای نظر دادن در خصوص کیفیت و عملکرد هدفون‌های مورد بحث، باید تا زمان عرضه‌ی گلکسی اس ۸ منتظر باشیم.

سامسونگ با ارتقای هدفون گوشی‌های هوشمند خود، به رقیبی جدی برای کمپانی‌های اچ‌تی‌سی و ال‌جی بدل خواهد شد؛ کمپانی‌هایی که مدت‌هاست هدفون‌های بسیار باکیفیتی را به همراه گوشی‌های خود عرضه می‌کنند. تصمیم سامسونگ مبنی بر ارتقای هدفون‌ گوشی‌های هوشمند خود، به نوعی این کمپانی را در نقطه‌ی مقابل اپل قرار می‌دهد؛ شرکتی که در اقدامی عجیب، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون ایفون ۷ را حذف کرد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی اس 8 به همراه هدفون ۹۹ دلاری Harmon AKG عرضه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..