تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری شرور مسلح به سلاح پلاستیکی

دستگیری شرور مسلح به سلاح پلاستیکیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حسن کاظمی بیان کرد: به‌دنبال تماس تلفنی جمعی از شهروندان یکی از محله‌های شهرستان آبدانان با مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر ایجاد مزاحمت و تهدید آنها از سوی سط فردی مسلح موضوع بلافاصله با اعزام اکیپ ویژه پلیس به محل در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با حضور ماموران و بررسی موضوع، عامل مزاحمت برای اهالی این محله شناسایی شد. متهم با دیدن ماموران در محل قصد فرار داشت که در تعقیب و گریز با پلیس دستگیر شد.

کاظمی افزود: بررسی پلیس مشخص کرد اسلحه متهم که بوسیله آن برای خانواده‌ها مزاحمت ایجاد می‌کرد پلاستیکی بوده است.

جانشین رئیس پلیس استان ایلام عنوان کرد: متهم پس دستگیری برای سیر مراحل قضایی تحویل دادسرا شد.

انتهای پیام/ د




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری شرور مسلح به سلاح پلاستیکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..