تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکوردهای شگفت انگیز گینس در سال 2017

کفش چوبی کتاب گینس رکورد گینس بستنی مخروطی بزرگ ترین گربه

هر سال رکوردهای عجیبی در دنیا ثبت می شود و توسط کتاب گینس به ثبت می رسد در سال 2017 نیز چند اقدام شگفت انگیز و منحصر فرد توسط افراد صورت گرفت که قصد داریم با هم این رکورد ها را مرور کنیم.کتاب گینس بهتر از هر کتاب دیگری به رکوردهای عجیب و دور از انتظار پرداخته است. چاپ 62 کتاب گینس که در آغاز سال 2017 منتشر شد دربرگیرنده بیش از 4 هزار تصویر شگفت انگیز و خارق العاده درباره سفر به فضا، حیوانات اهلی و موفقیت های ورزشی است.

کتاب گینس هم اکنون به قیمت 20 پوند استرلین به فروش می رسد و هر فردی که توانائی خرید این کتاب را ندارد می تواند از این تصاویر دیدن کند.
-“مکسول” جوانی که می تواند پاهایش را 157 درجه بچرخاند.
-بزرگترین مجموعه همبرگر در آلمان، که در برگیرنده تمام انواع همبرگر است.
-بزرگ ترین گربه “مین کون” در دنیا.
-بزرگ ترین خودروی خشن دنیا در آمریکا.
-بزرگ ترین سگ دنیا به طول 37.96 اینچ در فلوریدا.
-بلندترین بستنی مخروطی دنیا، شامل 121 اسکوپ بستنی در ایتالیا است.
-بزرگ ترین کفش چوبی دنیا در الینوی به طول 11.5 اینچ و عرض 5 تا 10 اینچ است.

منبع/آخرین خبر

ارسال شده در 9 فروردین 1396 توسط آقای توکلی با موضوع اخبار پزشکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکوردهای شگفت انگیز گینس در سال 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..