تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تردد در محورهای مواصلاتی البرز از 21 میلیون گذشت

طرح نوروزی سفرهای نوروزی جاده های کرج جاده چالوس تردد در البرز

یکی از محبوب ترین مکان هایی که مردم برای سفرهای نوروزی انتخاب می کنند شمال کشور است که معمولا اوج تردد ها برای رسیدن به شهرهای شمالی از جاده چالوس انجام می شود به همین دلیل محورهای مواصلاتی استان البرز روزهای پر ترددی را سپری می کنند.رئیس پلیس راه استان البرز، از ثبت ۲۱ میلیون تردد در محورهای این استان از ابتدای طرح نوروزی خبر داد.

سرهنگ رضا گودرزی در ارتباط زنده تصویری با جانشین فرمانده ناجا در مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، گفت: حدود بیست و یک میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی از محورهای این استان انجام شده که میانگین روزی ۱.۵ میلیون تردد صورت گرفته است.
وی افزود: تصادفات فوتی در نوروز امسال نسبت به سال گذشته در جاده‌های استان البرز ۹۰ درصد کاهش یافته است

منبع/مهر

ارسال شده در 9 فروردین 1396 توسط آقای توکلی با موضوع اخبار پزشکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تردد در محورهای مواصلاتی البرز از 21 میلیون گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..