تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از پوستر هفتادمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کن با تصویر بازیگر زن سرشناس سینمای ایتالیا رونمایی شد.

کاردیناله بیش از همه برای بازی در فیلم «هشت ونیم» به کارگردانی فدریکو فلینی، «پلنگ» به کارگردانی لوکینو ویسکونتی و «روزی روزگاری در غرب» به کارگردانی سرجیو لئونه شهرت دارد.

این بازیگر اعلام کرده که تصویر به کار رفته در پوستر جشنواره کن امسال را عکاسی ناشناس سال ۱۹۵۹ در رم پایتخت ایتالیا از او گرفته است.

او درباره استفاده از تصویرش در پوستر جشنواره کن گفت: «مفتخرم که این عکس روی پوستر جشنواره کن استفاده شده است. تصور من از جشنواره کن همانند این عکس است، رویدادی که همه چیز در اطرافش درخشان است. این عکس را عکاسی ناشناس سال ۱۹۵۹ در رم از من انداخته است و هیچ کس حتی خود من نام او را به یاد ندارد. این عکس یادآور روزهایی است که بالا رفتن از پله‌های مشهورترین تالارهای سینمایی جهان را در خواب هم نمی‌دیدم.»

هفتادمین دوره جشنواره فیلم کن از ۱۷ تا ۲۸ می برگزار خواهد شد. پدرو آلمودوار کارگردان سرشناس اسپانیایی ریاست هیات داوران این دوره از جشنواره کن را برعهده دارد.

منبع: اسکرین‌دیلی/ ۲۹ مارس

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..