تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت چهره ها در شبکه یک+آخرین آمار رای

به گزارش افکارنیوز،

الناز حبیبی در شب اول پخش برنامه گوی رقابت را از دست سیاوش خیرابی رباید. در شب دوم فریبا نادری با اختلاف بسیار ناچیز از بهرنگ علوی جلوتر شد.

در شب سوم مهرداد میناوند با اختلاف بسیار زیاد از پرستو صالحی فاصله گرفت.

در شب چهارم علی عبدالمالکی خواننده از سمانه پاکدل پیشی گرفت. در شب پنجم سروش جمشیدی از مه لقا باقری بیشترین آمار را کسب کرد.

در شب پنجم هم عباس غزالی و شهرزاد کمال زاده مهمان برنامه بودند که تا به الان کمال زاده بیشترین آرای مردمی را جمع کرده است.

برنامه بوی عیدی شامل بخش های متنوع است و هر شب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه با اجرای مژده لواسانی و پدرام کریمی روی آنتن شبکه یک می رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت چهره ها در شبکه یک+آخرین آمار رای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..