تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را معرفی کرد

سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را معرفی کرد

بالاخره انتظار به پایان رسید و سامسونگ گلکسی های سال 2017 را معرفی کرد. لحظاتی پیش در مراسم رسمی که در نیویورک برگزار شد، کمپانی کره ای سامسونگ دو پرچمدار جدید خود گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را معرفی کرد. در چند ماهی که تا پیش از رونمایی از این دو اسمارت فون پشت سر گذاشتیم، شایعات متعددی در رابطه با این دو محصول به گوش رسید و تصاویر متعددی هم منتسب به این دو گوشی منتشر شد. امروز اما بالاخره با رونمایی از گلکسی اس های جدید با مشخصات قطعی این دو آشنا شدیم. در ادامه برای اطلاع از جزییات این ویژگی ها با تک شات همراه باشید.

 این دو اسمارت فون نتیجه تلاش سامسونگ برای جلب اعتماد و نظر مشتریان این کمپانی هستند و از هر نظر نسبت به نسل پیشین خود برتری دارند.

این خبر در حال تکمیل شدن است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..