تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دونالد ترامپ حالا از آیفون استفاده می کند

دونالد ترامپ حالا از آیفون استفاده می کند

معروف ترین شخصیت یکی دو سال اخیر و برحسب اتفاق 45امین رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، بالاخره دست از گوشی اندرویدی قدیمی خود که یک گلکسی اس 3 یا اس 4 بود برداشت و به سراغ آیفون رفت. در ادامه خبر با تک شات همراه باشید.

مدیر شبکه اجتماعی کاخ سفید، دن اسکاوینو، این خبر را در توییتر اعلام کرد. اسکاوینو تایید کرد که آخرین توییت های ترامپ که عنوان "ارسال شده از آیفون" را همراه دارند واقعا توسط خود رئیس جمهور به اشتراک گذاشته شده اند. ترامپ در چند هفته گذشته مستقیما از آیفون جدید خود توییت هایش را به اشتراک گذاشته است.

اما اهمیت این موضوع در چیست؟ دو دلیل عمده وجود دارد: اولین و مهمترین این است که احتمالا این اسمارت فون جدید از امنیت بیشتری نسبت به گوشی قبلی برخوردار است و بنابراین خطر کمتری امنیت اطلاعات طبقه بندی شده را تهدید می کند، و دوم اینکه مشخص می شود که رئیس جمهور آمریکا وظیفه تنظیم و ارسال توییت هایش را به کارمندان نسپرده و خود شخصا آن را انجام می دهد.

روی آوردن ترامپ به آیفون همچنین نشان می دهد که این مقام سیاسی نسبت به اپل دید مثبت تری پیدا کرده است. اگر خاطرتان باشد سال گذشته ترامپ در مبارزات انتخاباتی خود خواستار بایکوت اپل شد. در ماه فوریه 2016 نیز ترامپ اظهار کرد که همزمان از یک آیفون و یک گوشی سامسونگی استفاده می کند، اما اگر اپل به اف بی آی برای بازکردن قفل آیفون کمک نکند، آیفون خود را کنار می گذارد.

البته با توجه به اینکه ترامپ مرتبا نظر خود را در خصوص موارد مختلف تغییر می دهد، این مورد هم نمی تواند خیلی مفهوم خاصی داشته باشد!

ترامپ
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دونالد ترامپ حالا از آیفون استفاده می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..