تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 درصد از مالکان های آیفون اپل احتمالا گوشی خود را به گلکسی S8 یا +S8 ارتقا خواهند داد

10 درصد از مالکان های آیفون اپل احتمالا گوشی خود را به گلکسی S8 یا +S8 ارتقا خواهند داد

مطابق با نظرسنجی جدیدی که یک شرکت بیمه گوشی بریتانیایی به نام Insurancego انجام داده است، 10 درصد از مالکان آیفون های ال قصد دارند گلکسی S8 یا S8 Plus را خریداری کنند. 36 درصد از کاربرانی که تمایلی به خرید این دو گوشی جدید ندارند می ترسند مشکلاتی که برای باتری گلکسی نوت 7 اتفاق افتاد، برای پرچمدار امسال سامسونگ نیز تکرار شود. 38 درصد از کاربران نیز نگران این موضوعند که اسمارت فون های جدید سامسونگ بیش از حد گران قیمت باشند. با تک شات همراه باشید.

نتایج این نظرسنجی هم چنین نشان داده 30 درصد از کاربران ال جی قصد خرید گلکسی های جدید سامسونگ را دارند؛ 76 درصد از این کاربران معتقدند که پرچمداران امسال سامسونگ از لحاظ ظاهری از ال جی G6 بهتر طراحی شده اند. 27 درصد از کاربران اچ تی سی نیز یکی از گلکسی های امسال را خریداری خواهند کرد و 69 درصد از این کاربران خوش قیافه بودن این دو گوشی را دلیل انتخاب خود معرفی کرده اند.

58 درصد از کاربران سامسونگ قصد دارند گوشی فعلی خود را به گلکسی S8 یا نسخه پلاس آن ارتقا دهند، اگرچه در این نظرسنجی مشخص نیست که چند درصد از این کاربران مالک گلکسی S7 یا S7 Edge هستند که بی صبرانه منتظر بروزرسانی دستگاه‌شان هستند.

سامسونگ تا دقایقی دیگر از دو گوشی جدید خود رونمایی خواهد کرد. برای پوشش اخبار مربوط به این به رویداد با تک شات همراه باشید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 درصد از مالکان های آیفون اپل احتمالا گوشی خود را به گلکسی S8 یا +S8 ارتقا خواهند داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..