تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ثبت نام اعتکاف در شهرستان مراوه تپه

ساعت: 18:33 منتشر شده در مورخ: 1396/01/09 شناسه خبر: 1072888

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه از آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک، حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: یکی از بهترین مراسمات معنوی که شخص شخیص پیامبر اکرم ( ص ) و دیگر ائمه اطهار ( ع ) نیز توجه ویژه ای نسبت به آن داشتند و سعی و تلاش خود را در جهت بهتر برگزار شدن آن می نمودند ، اعتکاف است .

حجت الاسلام امیرشاهی افزود: : اعتکاف از جمله عبادت‌های مستحب است که در آن فرد برای مدتی مشخص (دست‌ کم سه روز) در مسجد اقامت کرده و روزه می‌گیرد . فلذا همین اقامت کردن در مسجد ،  تهجد و شب زنده داری ، روزه داری ، راز و نیاز با خداوند متعال ، اقامه نماز جماعت باشکوه ، قرائت قرآن کریم و دیگر اعمالی واجب و مستحبی آن ، باعث می شود روح و جان آدمی جلاء پیدا کند و از نو ، زنده شود .

امیرشاهی در خصوص برگزاری مراسم اعتکاف در شهرستان مرزی مراوه تپه گفت: همچون سنوات گذشته، مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان مراوه تپه هم برگزار می گردد.

وی در خصوص زمان ثبت نام و شرایط آن هم گفت: مراسم معنوی اعتکاف در مسجد صاحب الزمان ( عج ) شهرستان مراوه تپه به مدت ( 3 روز ) برگزار می‌شود . لذا مهلت ثبت‌ نام جهت شرکت در این مراسم معنوی از روز پنج شنبه مورخه 10 / 01 / 1396 فروردین ماه لغایت روز   مورخه20 / 01 /1396 فروردین اعلام شده و علاقه ‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به مسجد صاحب الزمان ( عج ) و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه مراجعه نمایند . 

مبلغ ثبت نام جهت شرکت در مراسم اعتکاف: 15000 تومان می باشد.

مردم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با علی آکنده ، رابط هیات امنای مسجد حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و یا یا شماره تلفن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان  35451161 – 017 تماس بگیرند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ثبت نام اعتکاف در شهرستان مراوه تپه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..