تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از 8 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 27 خرده فروش

ساعت: 18:33 منتشر شده در مورخ: 1396/01/09 شناسه خبر: 1072866

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از کشف 8 و نیم کیلوگرم انواع مواد مخدر طی طرح اول نوروزی در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، سرهنگ محمود علی فر با بیان اینکه در جریان گشت های طرح ویژه نوروزی و طی تلاش های پلیس آگاهی، 19 نفر از خرده فروشان، 25 نفر از معتادین متجاهر و 7 قاچاقچی دستگیر شدند.
کشف 12 هزار انواع داروهای غیر مجاز
سرهنگ محمود علی فر همچنین از کشف 12 هزار نوع  انواع داروهای غیرمجاز خبر دادو افزود: طی بازرسی ها و گشت هایی که در قالب طرح نوروزی انجام گرفت، میزان 12 هزار مورد انواع  قرص های غیرمجاز و قاچاق از دو واحد صنفی و منزل یک متخلف کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه این داروها پس از صورتجلسه تحویل شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت، افزود: دو واحد صنفی به مراجع قضایی معرفی شدند.
تصویر تزئینی است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از 8 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 27 خرده فروش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..