تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام استاندار گلستان در پی واژگونی اتوبوس زائران راهیان نور

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ استاندار گلستان در پیامی با ابراز تاسف از حادثه واژگونی اتوبوس زائران راهیان نور شهرستان بندرترکمن، بررسی علل این حادثه دلخراش را خواستار شد.
 
به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر حسن صادقلو به شرح زیر است؛
 
حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس زائران راهیان نور شهرستان ترکمن در محور خرم آباد_ بروجرد موجب تالم و تاثر فراوان شد.
 
یقیناً از دست دادن یکی از هم استانی ها و زخمی شدن 19 نفر از سرنشینان این اتوبوس در نخستین روزهای سال 1396 در مسیری که متبرک به عطر شهیدان دفاع مقدس است، بسیار دردناک بود.
 

اینجانب ضمن ابراز تاسف از این حادثه و عرض تسلیت و دلجویی به خانواده داغدار و حادثه دیده، از مدیران مربوطه، پیگیری علل حادثه را خواستارم.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام استاندار گلستان در پی واژگونی اتوبوس زائران راهیان نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..