تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور بیش از ۲هزار بسیجی در اردوهای جهادی در شهرستان آبیک

ساعت: 16:15 منتشر شده در مورخ: 1396/01/09 شناسه خبر: 1072799

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام صادق خبر داد

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام صادق با بیان اینکه بسیج سازندگی در دو بخش بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کند، ادامه داد: فعالیت‌های اردوهای جهادی در سه دوره؛ یک، هفت و ۱۰ روزه برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یاسر جعفری‌فخر مسؤول بسیج سازندگی شهرستان آبیک در گفت‌وگو با  نگاه آبیک از حضور ۲هزار بسیجی آبیکی در اردوهای بسیج سازندگی خبر داد و گفت: هدف اصلی بسیجیان جهت حضور در اردوهای جهاد سازندگی کمک به کاهش فاصله طبقاتی و نیز کمک به نیازمندان است.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی در دو بخش بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کند، ادامه داد: فعالیت‌های اردوهای جهادی در سه دوره؛ یک، هفت و ۱۰ روزه برگزار می‌شود.

جعفری‌فخر با اشاره به سایر حوزه‌های فعالیت بسیج سازندگی ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک، مطرح کرد: محرومیت‌زدایی، تهیه و تأمین بسته‌ها و جیره‌های غذایی برای خانواده‌های محروم و سوادآموزی از دیگر حوزه‌های کاری بسیج سازندگی شهرستان آبیک در سال گذشته بوده است.

وی از حضور بیش از یک هزار بسیجی در اردوهای یک روزه بسیج سازندگی خبر داد و اظهار داشت: در اردوهای جهادی یک روزه بیش از یک هزار آقا و خانم عضو بسیج که از این تعداد، ۱۰۰ نفر خانم و مابقی آقا بودند؛ شرکت کردند.

مسؤول بسیج سازندگی ناحیه امام صادق با اشاره به فعالیت بلنوان در اردوهای یک روزه، عنوان کرد: بیشتر فعالیت بانوان در اردوهای یک روزه می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزش خیاطی، احکام و غیره اشاره کرد.

ابن پایدار با تشکر از حضور بسیج جامعه پزشکی شهرستان آبیک در اردوهای یک روزه بسیج سازندگب، تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی هم با حضور در روستاهای محروم نسبت به تست قند خون و فشار خون و ویزیت رایگان مردم روستاهای محروم شهرستان آبیک،اقدام کردند و خدمات لازم را ارائه دادند.

جعفری‌فخر اضافه کرد: بسیج محلات هم در غبارروبی گلزار شهدا، برداشت محصولات کشاورزی و رنگ‌آمیزی و جداول روستاها فعالیت داشته است.

وی افزود: سال گذشته محرومیت‌زدایی ۹ روستای بخش بشاریات و شهر خاکعلی در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در این روستا، مطرح کرد: از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به ترمیم و مرمت حسینیه، ساخت حمام و سرویس بهداشتی، ساخت اتاق، رنگ‌آمیزی مدارس، ایزوگام، ترمیم و مرمت واحدهای مسکونی افراد محروم، سیمان‌کاری و کاشی‌کاری اشاره کرد.

مسؤول بسیج سازندگی آبیک با بیان اینکه این فعالیت‌ها در روستاهای خرم‌پشته، نودوز، شهرآباد، شهرستان، خاکشان، عبدل‌آباد، محمودیان، رضی‌آباد، گیل‌زور و شهر خاکعلی انجام شده است، اضافه کرد: ۲۰۰ نفر از آقایان از قشر بسیج محلات شهرستان آبیک در اردوهای جهادی هفت روزه شرکت کرده بودند.

این پاسدار با اشاره به اینکه اردوهای ۱۰ روزه مختص حوزه دانش‌آموزی است و طی تابستان صورت می‌گیرد، گفت: در اردوهای جهادی ۱۰ روزه هم که دانش‌آموزی بوده است ۱۲۰ نفر از دانش‌آموزان پسر در فصل تابستان به رنگ‌آمیزی و تعمیر میز و نیمکت مدارس پرداخته بودند.

جعفری‌فخر در پایان با تشکر از کمیته امداد شهرستان آبیک تأکید کرد: شناسایی و معرفی افراد محروم از سوی کمیته امداد شهرستان آبیک صورت گرفت که تأمین بخشی از مصالح ساختمانی بر عهده این نهاد حمایتی و بخش عمده‌ای از مصالح ساختمانی واحدهای مسکونی نیازمندان از سوی بسیج سازندگی تحقق یافته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور بیش از ۲هزار بسیجی در اردوهای جهادی در شهرستان آبیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..