تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت در اقتصاد مقاومتی و خروج از رکود نمره قابل قبولی ندارد/تنها راه نجات کشور توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی است

ساعت: 15:55 منتشر شده در مورخ: 1396/01/09 شناسه خبر: 1072730

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تنها راه نجات کشور توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری در بحث اشتغال و معیشت مردم رضایت کافی ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به شعار سال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال  اظهار داشت: تمامی نامگذاریها از طرف مقام معظم رهبری برا اساس حکمت خاصی انجام می‌شود.

وی با اشاره به توجه چندین ساله مقام معظم رهبری به موضوع اقتصاد در بحث نامگذاری شعار سال عنوان کرد: تنها راه نجات کشور توجه کردن به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی است و نگاه به این توانمندی‌ها با عزم و اراده جدی در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار موثر است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید به این نتیجه برسند که ما با توجه به امکانات، منابع انسانی، منابع مادی و خدادادی کمبودی در کشور نداریم.

وی با اشاره به وجود دانش فنی و نیروهای فنی قوی در حوزه‌های مختلف ابراز کرد: اگر یک برنامه جدی برای همراه و همسو کردن و به کارگیری منابع انسانی و خدادادی در جهت توسعه کشور وجود داشته باشد وضعیت ما بهتر از این خواهد شد.

جوکار با اشاره به نگرانی‌ها و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و سخنرانی ایشان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بحث اشتغال و معیشت مردم رضایت کافی ندارد و سال گذشته نیز بارها بر این موضوعات تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه متاسفانه دولت در اقتصاد مقاومتی و خروج از رکود نمره قابل قبولی ندارد، گفت: در طول این چهار سال وضعیت ما در حوزه اقتصاد مطلوب نیست و سال  ۹۵ نیز یکی از سالهای بود که تولید و ملی و اشتغال در بدترین وضعیت خود قرار داشت.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه سال ۹۶ نیز با محوریت اقتصاد مقاومتی ناگذاری شده است، اظهار داشت: امیدواریم امسال نگرانی و دغدغه مردم و مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، برطرف شود که این در گرو اقدامات انقلابی و شجاعانه است.

وی تاکید کرد: مسئولان باید با روحیه جهادی مسائل را دنبال و مشکلات را برطرف کنند نه روش و مشی که در گذشته شاهد بودیم را تکرار کنند.

جوکار بیان کرد: متاسفانه کسانی که امروز برای حوزه اقتصاد برنامه‌ریزی می‌کنند خودشان اعتقادی به اقتصاد مقاومتی، توانمندی‌های داخلی و منابع انسانی سرشار و مطمئن داخلی ندارند و این عدم اعتماد سبب شده تا مشکلات بیکاری، تورم، رکود و مشکلات معیشتی مردم رقم زده شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت در اقتصاد مقاومتی و خروج از رکود نمره قابل قبولی ندارد/تنها راه نجات کشور توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..