تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف و ضبط ۲۷۲ دستگاه گوشی هوشمند قاچاق خارجی در میاندوآب + تصاویر

ساعت: 16:15 منتشر شده در مورخ: 1396/01/09 شناسه خبر: 1072802

فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف و ضبط محموله ۲۷۲ دستگاه گوشی هوشمند خارجی قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با زرین خبر، اظهار کرد: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید محمدنژاد میاندوآب در حین کنترل خودروهای عبوری ، به یک دستگاه خودروی سواری روآ مشکوک شده و موضوع را مورد بررسی قرار می دهند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: با توقف خودرو  و دربازرسی های به عمل آمده از این خودرو توسط ماموران انتظامی، ۲۷۲ دستگاه  گوشی قاچاق و ۱۳۵ دستگاه لوازم جانبی کشف شد.

وی گفت: مجموع ارزش ریالی این محموله یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: در این زمینه چهار نفر دستگیر، یک دستگاه خودرو توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده و صورت جلسه به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف و ضبط ۲۷۲ دستگاه گوشی هوشمند قاچاق خارجی در میاندوآب + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..