تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گروکشی سیاسی برای شورای اجتماعی شهر!

ساعت: 15:51 منتشر شده در مورخ: 1396/01/09 شناسه خبر: 1072694

نیم‌نگاهی به مقوله انتخابات و ثبت‌نام نامزدها برای شورای شهر ارومیه به‌خوبی نشانگر این امر است که برخی چهره‌های خاص سیاسی در صدد بهره‌برداری به‌نفع خود در این انتخابات و تشکیل شورایی سیاسی در شهر هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز این روزها و با شکل‌گیری مراحل اولیه انتخابات شورای شهر در مناطق مختلف، شاهد رواج پدیده تکراری حمایت‌ها از چهره‌های خاص توسط برخی شخصیت‌ها و افراد در سطح شهر هستیم.

امری که نه‌تنها می‌تواند به ضرر شهر و مردم باشد بلکه حتی در شرایطی می‌تواند زمینه‌ساز قومیتی شدن و البته اختلافات کلی و جزئی در میان نامزدها و عموم مردم نیز باشد.

رویارویی کاندیداهای مورد حمایت 2 یارگیر انتخاباتی که قطعا و بدون شک هرکدام دنبال منافع و ارتقای سطح داشته‌های سیاسی خود هستند.

حضور جناح‌ها، دسته‌بندی‌های سیاسی و اجتماعی و نیز شخصیت‌های وابسته به منابع مالی و قدرت یا همان مافیای انتخاباتی امری عادی است و در هر انتخاباتی شاهد این موضوع هستیم. اما اینکه افرادی با بهره‌گیری از موقعیت شغلی و مدیریتی خود به‌دنبال جوسازی و تغییر جهت انتخابات به سمت و سوی دلخواه خود باشند شاید چندان به مزاج مردم خوش نیاید.

این رویه ناصواب و نادرست از زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی رایج شده و امروز نیز شاهد هستیم که در آستانه انتخابات شورای شهر و همزمان با ثبت‌نام کاندیداها برای کسب کرسی‌های این مجلسِ محلی در حال رونق است.

از مطالب منتشرشده در برخی شبکه‌های منتسب به افراد خاص به‌راحتی می‌توان به این امر پی برد که برخی کاندیداها تنها هدفشان از حضور در فرمانداری و ثبت‌نام، تخریب طیف یا همان یاران «یارگیر» مقابل خود بوده و این اقدام خود را نیز در قالب نبود کارنامه فرد و افراد مورد حمایت آن شخص توجیه می‌کنند!

برخی دیگر نیز تنها با نیت پنهان‌شدن پشت ابرهای مسئولیت فلان شخصیت وارد این گود می‌شوند. اینان نه‌تنها خودشان کارنامه‌ای ندارند بلکه از این امر ترس دارند که شاید روزگاری پشت‌پرده‌های آن مسئول حامیشان برملا شده و همین اندک آبروی کسب‌شده به‌واسطه مسئول نیز از بین برود!

طیف سوم و یا همان گروه فشاری نیز در حال فعالیت هستند که هدف آن‌ها هم جالب و مورد توجه است. این افراد نه دنبال کسب کرسی هستند و نه کسی حامی و پشتیبان‌شان است! بلکه تنها نیتشان کسب درآمد و البته رسانه‌ای شدن تصویر و نامشان است که این روزها به شکرانه شبکه‌های مجازی به‌خوبی قابل دسترسی است.

جالب اینجاست که در میان ثبت‌نام کنندگان هستند افرادی که تا همین دیروز و دیشب در محافل خصوصی و خودمانی و نیز در مجامع تبلیغاتی دَم از کم‌کاری فلان مسئول و مدیر در سطوح مختلف می‌زدند اما امروز در مقابل خبرنگاران حامی همان مسئول خود را به‌طور کامل باخته و شروع به لفاظی در وصف و شرح حال مدیر می‌کنند! گویا قرار است حمایت آن مدیر را داشته‌باشند یا اینکه اتفاقاتی در پشت همان پرده‌هایی در حال رخ‌دادن است که شاید روزگاری نه‌چندان دور یا نزدیک برافتد!

ادعای تمام این افراد هم، چه آن مسئول سوءاستفاده کننده از جایگاهش و چه کاندیداتورهای صاحب‌نام و گمنام و جویای نام، «جامه عمل پوشاندن به منویات رهبری معظم و دور کردن جامعه از چندقطبی» است! دقیقا همان اقدام باطلی که به‌وضوح و با روشنی تمام به‌دنبال اجرایی‌کردن آن و برداشتن پرده‌های عفت و احترام در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی هستند.

سخن پایانی؛ در صورتی‌که شورای شهر آینده که باید در اصل شورایی اجتماعی و برآمده از بطن مردم باشد، اگر با چنین ترکیب‌هایی و سیاسی‌کاری‌های موجود شکل گرفته و آغاز فعالیت کند، باید منتظر تشکیل شورای شهری «محکوم به شکست و زوال» باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گروکشی سیاسی برای شورای اجتماعی شهر!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..