تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعا برای ظهور را در صدر آرزوهای خود در لیله الرغایب قرار بدهیم/ نمازی که در شب اول قبر مورد عنایت ویژه خداوند خواهد بود

ساعت: 16:28 منتشر شده در مورخ: 1396/01/09 شناسه خبر: 1072825

یک کارشناس مسائل مذهبی در گفتگو با پیک هشترود؛

یک کارشناس مسائل مذهبی گفت: همچنین از پیامبر(ص) نمازی ویژه در این شب وارد شده است که هرکس آن را اقامه کند ثواب آن به نیکوترین صورت با روی خندان و درخشان و با زبانی فصیح در شب اول قبر در حضور این فرد ظاهر شده و موجب عنایات ویژه خداوند به او خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام یعقوب اباذری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پیک هشترود گفت: از جمله شبهای بزرگ و با عظمت ماه رجب شب جمعه اول این ماه است، معروف به لیله الرغائب، اعمال مخصوصی در این شب ذکر شده که به واسطه آن اعمال برکات و پاداش فراوان بر انسان سرازیر می‏شود.

وی افزود: رغائب جمع رغیبه است به معنی «امرٌ مرغوب فیه عکاء کثیر» یعنی شبی که در آن عطاها و مواهب فراوان بدست می ‏آید در حدیث است شب جمعه اول این ماه احیاء و بیداری و نیایش فضیلت ویژه دارد و موجب دست‏یابی به عطایای ارزشمند حضرت پروردگار است.

اباذری تصریح کرد: لیله الرغایب را شب آرزوها می نامند در این شب انسان می تواند به خواسته ها و آرزوهای معنوی بیشتر امیدوار باشد که در آن عطاها و مواهب فراوان بدست می آید و گناهانش آمرزیده می شود.

این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: البته باید حواسمان باشد که بزرگترین خیر و بزرگترین آرزو ظهور امام زمان(عج) می باشد که نقل شده، هرکس برای ظهور ایشان دعا کند، تمام دعاهای خیر دیگر نیز در آن نهفته است؛  لذا دعا برای ظهور را در صدر آرزوهای خود در لیله الرغایب قرار بدهیم.

وی با اشاره به اعمال وارد شده در این شب گفت: در روایات آمده است شب جمعه اول این ماه احیاء و بیداری و نیایش فضیلت ویژه دارد و موجب دست‏یابی به عطایای ارزشمند حضرت پروردگار می شود و همچنین از پیامبر(ص) نمازی ویژه در این شب وارد شده است که هرکس آن را اقامه کند ثواب آن به نیکوترین صورت با روی خندان و درخشان و با زبانی فصیح در شب اول قبر در حضور این فرد ظاهر شده و موجب عنایات ویژه خداوند به او خواهد بود.

اباذری ادامه داد: از جمله اعمال دیگر این است که انسان ۷۰ مرتبه ذکر “اللهم صلی علی محمد النبی الامی و علی آله” و  ۷۰ مرتبه ذکر “سبوح القدوس، رب الملائکه والروح” را بر قلب و زبان خود جاری سازد تا دعاهایش مورد اجابت خداوند قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: این روزها فرصت های طلائی هستند که می توان از آن برای تطهیر و خودسازی استفاده کرد و دیگران را نیز از دعای خیر خود فراموش نکنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعا برای ظهور را در صدر آرزوهای خود در لیله الرغایب قرار بدهیم/ نمازی که در شب اول قبر مورد عنایت ویژه خداوند خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..