تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سم به کار گرفته شده هیچگونه عوارض زیست محیطی ندارد

ساعت: 16:17 منتشر شده در مورخ: 1396/01/09 شناسه خبر: 1072770

محمد رضا رحیمی از بیخطر بودن سموم استفاده برای آفت زدایی درختان خبر داد و گفت:سم پاشی را از سال های قبل زودتر شروع کرده ایم تا شاهد تاثیر طولانی مدت بر جمعیت آفات باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از توفارقان،محمدرضا رحیمی رئیس سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری آذرشهربا بیان خبر فوق گفت: پروژه سم‌پاشی انواع درختان سطح شهر در جهت مبارزه با آفات و جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای همشهریان از ابتدای هفته جاری در کلیه مناطق مختلف شهری آغاز گردیده و همچنان در حال اجراست.
رحیمی ادامه داد:سمپاشی درختان سطح شهر و پارکها برخلاف سال های قبل زودتر شروع کرده ایم تا شاهد تاثیر طولانی مدت بر جمعیت آفات باشیم.
وی همچنین خاطرنشان کرد: سم به کار گرفته شده با تایید کاشناسان مجرب تهیه گردیده و هیچگونه عوارض زیست محیطی نخواهد داشت و برای درختان بسیار موثر است.
رحیمی در پایان تصریح کرد: عملیات سم‌پاشی به ترتیب اولویت بوستانها، درختان خیابان‌های اصلی، خیابان‌های فرعی و کوچه‌ها در سطح شهر صورت گرفته و هم اکنون نیز بصورت گسترده در حال اجراست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سم به کار گرفته شده هیچگونه عوارض زیست محیطی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..