تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به احترام افکار عمومی در انتخابات شرکت نکردم/ پس از بروز مشکلات شورای چهارم قصد استعفا داشتم/مطالبه عمومی برتداوم مسیر فعلی نمی باشد

ساعت: 16:17 منتشر شده در مورخ: 1396/01/09 شناسه خبر: 1072574

عضو شورای شهر تبریز دلایل عدم ثبت نامش را مطرح کرد:

رسول درس خوان عضو شورای اسلامی شهر تبریز در دوره های سوم و چهارم بخشی از دلایل عدم ثبت نام خود در پنجمین دوره انتخابات این نهاد مردمی را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار ، رسول درسخوان در گفتگو با خبرنگار ما  با اشاره به عدم ثبت نام برای انتخابات شورای پنجم شهر تبریز اظهار داشت: علت  عدم حضور در این دور بر اساس احترام به افکار عمومی و نقطه نظرات شهروندان از عملکرد مجموعه شورای شهر است.

وی ادامه داد: بنده خود را   به علت ۲ دوره اعتمادشان مدیون مردم شهر تبریز می دانم و  بدهکار شهروندان تبریزی هستم وخواهم بود، ما نمی توانیم از شهرمان گلایه مند باشیم این شهر تبریز ومردمش است که باید ازما گله مند باشد.

عضو شورای شهر تبریز تصریح کرد: قصد داشتم پس از بروز مسایلی برای شورا و شهرداری از عضویت در شورای شهر استعفا کنم که بنا به توصیه دلسوزان وجهت همراهی با نیروهای خدوم و زحمتکش و پاکدست شهرداری، از این کار امتناع نمودم.

این استاد دانشگاه و متخصص شهرسازی در ادامه بیان نمود:  اینکه افکار عمومی هنوز ازمباحث مطرح شده برای شورای شهر به اقناع لازم و کافی نرسیده است، ازطرف دیگرمطالبه عمومی مبتنی برتداوم مسیر فعلی نمی باشد اگرچه تلاشهای زیادی در شهر انجام شده است ولی قطعا ضرورت دارد سیاست گذاری مدیریت شهر تبریز در سطح ملی،منطقه ای ومحلی تغییروارتقاء یابد.

 درس خوان همچنین ابراز امیدواری نمود: مردم در ۲۹ اردیبهشت رأی دادن و انتخاب اعضای جدید برای شورای شهر را نسبت به گذشته جدی تر گرفته و چهره هایی پاکدست، خوش سابقه،متخصص و با تجربه ودارای استقلال رای را انتخاب نمایند. مسئولین محترم با شفاف سازی فضا می توانند سطح انتخاب مردم را بالا ببرند.

وی در پایان با ذکر این آیه که خداوندسرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهد مگر با خواست و اراده همان قوم تاکید کرد:  شورای پنجم تبریز طراز تبریز را دوباره به کلانشهرهایی همچون تهران وباکو برساند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به احترام افکار عمومی در انتخابات شرکت نکردم/ پس از بروز مشکلات شورای چهارم قصد استعفا داشتم/مطالبه عمومی برتداوم مسیر فعلی نمی باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..