تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلامی چند با آنانکه خیلی می فهمند / تحلیلی بر همنوایی “آشنا” و “آمد” در تحریف یک واقعیت

ساعت: 16:28 منتشر شده در مورخ: 1396/01/09 شناسه خبر: 1072387

تحلیلی بر همآوایی مشاور آقای رییس جمهور با سامانه معاند "آمد نیوز" در یک شیطنت رسانه ای و تحریف مغرضانه سخنان دکتر محمود احمدی نژاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از درسیاهکل، مهدی کوچک پور در جدیدترین یادداشت خود نوشت:

مقالی مغتنم برای قیل و قال های قلمی متفکران نو اندیش ایرانی / با ما اگرت هوای بودن باشد انگشت اشارتی ز تو ما را بس
و اگر هست سخن در دل و اندیشه تو / این مقالیست که اندیشه نمایان سازی
(تحلیلی بر همآوایی مشاور آقای رییس جمهور با سامانه معاند “آمد نیوز” در یک شیطنت رسانه ای و تحریف مغرضانه سخنان دکتر محمود احمدی نژاد).
آقای احمدی نژاد رییس دولتهای مردم خواست نهم و دهم در یک سخنرانی در اهواز، با صراحتی بی ابهام و کاملا قابل فهم(خصوصا برای آنانکه از مردم بیشتر می فهمند!!) به انتقاد از عملکرد دولت یازدهم و شخص آقای رییس جمهور پرداخت.

هدف نگارنده در این مقال، تایید یا رد محتوای این سخنان انتقادی و کیفیت طرح آن از سوی دکتر احمدی نژاد نیست، آنچه که اکنون و در این یادداشت کوتاه در صدد بررسی اجمالی آنم، اقدام سخیف و ناجوانمردانه مشاور آقای دکتر روحانی، یعنی جناب حسام الدین آشناست که در کارکردی ظاهرا!!! بهت برانگیز و نامتوقع و در هماهنگی کاملا اتفاقی!! با سایت(حرامزادگان ساخت) “آمد نیوز” به الغای تفسیری از بیخ نابه حق از سخنان آقای احمدی نژاد اقدام نمود. توضیح لازم اینکه قلم به مزدان سامانه بی سامان آمدنیوز، طی کارکردی غیراخلاقی، با برش و چینش جاعلانه سخنان دکتر احمدی نژاد، انتقادات بی ابهام وی از رییس جمهور روحانی را با عنوان «سخنان تند احمدی نژاد بر علیه آیت الله خامنه ای» در فضای مجازی منتشر کردند تا بلکه قلیلی از عوام ظاهر بین فاقد قوه تحلیل را باور آید.

ناگفته پیداست که حدوث چنین کارکرد خباثت آمیزی از آمدنیوز پلشت ذات و یلیدی زاده، عجیب نتواند بود همانگونه که واق واق و یورش سگی هار به رهگذران، امر بعید و مبعودی نیست!!.

نطفه پیدایی آمد نیوز و امثال آن، از همخوابگی هویت باختگان داخلی و اربابان ابلیس صفت خارجیشان، در شبانگاه توطئه، انعقاد یافته و فلسفه وجودیشان، کارکردهایی از همین سنخ است و دیگر هیچ. کارکرد آمدنیوز در این ماجرا برون داد و تعین ماهیت و ذات ناپاک متولیان این سامانه، و همان است که باید باشد، اما در این میان آنچه که ظاهرا و در نگاه و نگرشی بدیهی و متوقع، بهت برانگیز می نماید، کارکرد جناب حسام الدین آشناست که عنوان ثقیل مشاور(لابد سلیم النفس و صحیح العقل) آقای رییس جمهور را یدک می کشد و حتما میدانیم که جناب پریزیدنت روحانی بر باسوادی همراهان و بیسوادی منتقدان خود بسیار تاکید می کنند.
آقای آشنا در اقدامی که این یادداشت عکس العملی انتقادی در نقد و رد آن است، به انجام یک نظرسنجی در فضای مجازی(توییتر) مبادرت نموده و طی آن از کاربران پرسیده است:(سخنرانی دکتر محمود احمدی نژاد در اهواز را بیشتر بر علیه چه کسی می دانید؟) و به عنوان پاسخ سه گزینه را مطرح کرده که یکی از این گزینه ها رهبری معظم انقلاب است!!. یعنی همان هدف شومی که آمدنیوز، در صدد الغای آن به مردم ایران بوده و هست. این اقدام آشنا آزار و ناآشناپسند جناب آشنا و هیاهوهای برآمده از آن که تا حواشی بسیار نزدیک نگارنده را درگیر خود نمود، برآنم داشت تا این سطور را قلمی کنم و طی آن بنویسم که:
آقای آشنا!! سخنرانی دکتر احمدی نژاد، کامل و بی کم و کاست در اختیار شما و دیگرانست. اگر حقیقتا سوالی و ابهامی درباره محتوای این سخنرانی و مخاطب و مخاطبین مدنظر آقای سخنران در ذهنتان شکل گرفته باشد، می توانستید و می توانید با مطالعه و یا استماع کامل کل این سخنرانی، (البته به شرط سلامت قوه دراکه و نیز فقد غرض و مرض تعمدی در فهم بی تحریف آنچه که می خوانید و می شنوید)، به راحتی و بدون ابهام متوجه بشوید که سخنرانی آقای احمدی نژاد و انتقادات تند وی نه بیشتر که تماما و انحصارا متوجه چه کسی بوده است!!. ایشان صریحا و دقیقا و با استناد به مصداقی واقعی به انتقاد از همان کسی پرداخته است که مشاور و مشاورانی چون شما دارد!!. اما بیایید فرض را بر این بنیان بنا بنهیم که حقیقتا شما در تعیین مصداق طرف خطاب آقای احمدی نژاد دچار ابهام شده باشید، در این صورت آیا شرط انصاف و حتی لازمه هوشمندی سیاسی آن نبود که شما بجای طرح این نظرسنجی بدثمر، طی یادداشتی حتی سرگشاده این ابهام و پرسش این سوال از وی که طرف سخنان تند انتقادی شما چه کسی بوده، تحیر را به خود آقای احمدی نژاد منتقل می کردید و با طرح تکلیف رفع ابهام ایجاد شده به وی، نام برده را درگیر یک چالش جدی می نمودید؟ چالشی که احمدی نژاد را بر سر دو راهی اعلام صریح همراهی با ولایت امر و یا تقابل با ایشان قرار میداد؟ آیا فکر نمی کنید اگر احمدی نژاد همان باشد که شما برای خود و دیگران تصویر و تفسیر می کنید(یعنی شخصیتی دگم، دیکتاتورمنش و بی اعتقاد به اصول مردم سالاری و ولایت فقیه) با طرح این سوال شما دچار مخمصه ی بزرگی می شد و شما و همفکرانتان برنده این هم آوردی نظری علنی و رسانه ای می شدید؟! از آن رو که اگر اینگونه می کردید و رییس دولت های نهم و دهم همانی باشد که شما مدعی آنید، در این صورت وی با طرح سوال استفهامی شما درگیر یک بازی دوسرباخت می شد، بدین معنا که یا مجبور می شد در پاسخ به سوال شما ماهیت ولایت ستیزانه خود را آشکار کند و برای همیشه از چشم نظام و مردم انقلابی بیافتد، و یا آنکه به دروغ خود را پیرو و دلداده ولایت معرفی کند و طرف خطاب خود را آقای رییس جمهور معرفی نماید و در این حال هم شما می توانستید با تمرکز بر روی ادعای ولایت پذیری وی و قضیه توصیه رهبری معظم به ایشان مبنی بر پرهیز از کاندیداتوری در انتخابات ۹۶ از یکسو و اعلان عمومی ایشان در التزام به توصیه ولی امر و نیز اعلامیه های اخیر وی مبنی بر عدم ورود به جریان انتخابات و عدم حمایت از هیچ طیف و نامزدی از سوی دیگر و تناقض این ادعاها و اعلانها با همراهی تاییدی و کامل نامبرده با یکی از نامزدهای انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری از طرف سوم، آقای احمدی نژاد را شاید برای همیشه از صحنه سیاسی کشور محو کنید. ضمن آنکه این موقعیت برای شما و همفکران دولتی و رسانه ایتان فراهم می شد تا با پاسخگویی منطقی و علمی به انتقادات لابد از نظر شما غیر منطقی مطرح شده، بازهم عرصه را بر احمدی نژاد و همفکرانش تنگ تر نمایید. براستی چرا شما به عنوان مشاور رییس جمهور حقوقدان از این فرصت طلایی برای “ناک اوت” بی برگشت رقیب سرسخت خود بهره نگرفتید و در ازای از کف دادن این همه دستآورد در دسترس، به طرح یک نظرسنجی مبتذل با منافعی موهوم اکتفاء کردید؟ آیا برای چنین ناهوشمندی سیاسی و این فرصت سوزی فراست گریزانه دلیل خردپسندی دارید؟
به گمانم حدوث چنین کارکرد ناهوشمندانه بلاهت آمیزی حتی از مبتدیان دنیای سیاست، ناپذیرفتنی است، چه رسد به شما که کثرت منتقدان بیسوادتان برای اثبات هوشمندی بی بدیلتان کفایت می کند. با این توصیف لاجرم اغماض آن والا مقام نکواندیش و موقعیت شناس از این فرصت استثنایی برای “ضربه فنی” کردن یک حریف “بد بدن و چغر” را دلایلی حتما معقول می باید و لاجرم چنین است و غیر از این نتواند بود. از جمله ی این دلایل که باعث گردید تا شما از خیر چنین منوفع پرشماری بگذرید و به اندکی مبهم بسنده کنید، شاید یکی هم این باشد:
یا احمدی نژاد همان نیست که شما می گویید(فاسد ترین دولت تاریخ ایران _ دولت بی قانون_ هشت سال ویرانی _ و …..) یا شما همانی نیستید که می نمایانید( دولت تدبیر و اعتدال _ دولت راستگویان _ موفقیتهای بی نظیر، رافع خطر جنگ و….) یا شما همانی نیستید دلواپسان و جهنمی ها و بیسوادها و احمدی نژادیها مدعی اند( غربگرا، اشرافیگرای اقتصادی و سیاسی و لیبرالیسم و…..) یا همه ی اینها!!
تفصیل ماجرا شاید وقتی دیگر.
و کلام آخر:
آقای مشاور محترم رییس جمهور حقوقدان و صدالبته منتخب اکثریت رای دهندگان ایرانی در انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۹۲؛
شما به عنوان طرف مشورت و مشاور رسمی آقای دکتر روحانی، مختار و شاید مکلفید که به نقد و رد منطقی انتقادات وارده به عملکرد آقای رییس جمهور بپردازید و درباره چگونگی مقابله با منتقدین به جناب ایشان مشورت بدهید، اما یقینا محق و مختار نیستید که به عنوان بخشی از حاکمیت و در همنوایی آشکار با یک گروه معاند و سامانه رسوای آمدنیوز ضمن تحریف یک واقعیت، پا را حدود اختیارات و تکالیف خود فراتر نهاده و باموج آفرینی کذایی اصل یک ماجرا و جهت گیری انتقادی نسبت به عملکرد دولت را لوث نموده و در صدد تخریب ارکان اصلی نظام اسلامی برآیید. طرف سخن آقای رییس جمهور سابق در اهواز، شخص رییس جمهور فعلی است، همانطوریکه در این حدود چهارسال هدف بسیاری از حملات مستقیم و غیرمستقیم رییس جمهور و دولت مستقر، رییس جمهور و دولت ماضی بوده است!. شما در دفاع از دولت مستقر و در رد و نقد عملکرد دولت پیشین اگر حرف مسموع و مستدلی دارید، لطفا و حتما بفرمایید و اگرنه لطفا چیزی نفرمایید!!.
آقای آشنا! جناب احمدی نژاد در اهواز گفت:
” آنان که فکر می کنند ملت ایران نمی فهمند، خود از نفهم ترین انسانهای کره زمین اند”
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلامی چند با آنانکه خیلی می فهمند / تحلیلی بر همنوایی “آشنا” و “آمد” در تحریف یک واقعیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..