تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقال 6 مصدوم تصادفی به بیمارستان/ مراجعه 25 هزار و ٥١٢ مسافر به کمپ های نوروزی

ساعت: 16:35 منتشر شده در مورخ: 1396/01/09 شناسه خبر: 1072708

رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس با بیان اینکه از 25 اسفند ماه 95 تا 8 فروردین ماه 7 مورد تصادف در حوزه جاده ای شهرستان گنبدکاووس اتفاق افتاده است، افزود: تیم امداد و نجات نوروزی هلال احمر گنبدکاووس میزان 6 انتقال مصدومان و 2 مورد تحویل به اورژانس به ثبت رسانده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، علی اصغر نودهی با بیان این مطلب از توزیع 40 هزار و 452 بسته آموزشی گردشگری در بین مسافرین در پایگاه های ایمنی و سلامت خبر داد و گفت: در این پایگاهها 25 هزار و 512 مراجعه کننده حضور پیدا کردند که یکی از خدمات این پایگاه ها نگهداری کودکان در طرحی به نام دوستار کودک بوده است که به میزان 18 هزار و 68 کودک  و همچنین ۶۸۷ مورد نیز خدمات سلامت در کمپ ایمنی و سلامت  این جمعیت از 25 تا 8 فروردین درانجام گرفته است.

علی اصغر نودهی با بیان اینکه 20 اسکان اضطراری در دو پایگاه امداد و نجات اینچه برون و قره سو انجام گرفته است، افزود: در این دو پایگاه میزان 28 مراجعه حضوری و خدمات سرپایی امدادی و 2 مورد تحویل اورژانس به ثبت رسیده است .

وی در پایان با اشاره به طرح نوروزی این جمعیت از 25 اسفند ماه تا 15 آماده خدمت رسانی به مسافرین نوروزی، گفت: میزان 430 نفر روز در کل طرح آماده به خدمت رسانی برای مسافرین هستند، که از این میزان 220 نفر روز امدادگر و 210 نفر روز راهنمایی به مسافرین انجام می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقال 6 مصدوم تصادفی به بیمارستان/ مراجعه 25 هزار و ٥١٢ مسافر به کمپ های نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..