تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی صلاحیت کاندیداهای 33 روستا در حال انجام است

ساعت: 16:35 منتشر شده در مورخ: 1396/01/09 شناسه خبر: 1072646

بخشدار بخش پیشکمر گفت: بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای روستاهای بخش پیشکمر توسط هیات اجرایی این بخش در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، امان محمد حمید زاده در گفتگویی اظهار داشت: بخش پیشکمر شهرستان کلاله دارای 33 روستا است که تنها روستای عزیزآباد عرب داغ شورای 5 نفره خواهد داشت.

وی افزود: در مجموع برای شورای روستاهای این بخش 224 کاندیدا ثبت نام کردند که در حال حاضر روند بررسی صلاحیت کاندیداها توسط هیات اجرایی در حال انجام است.

بخشدار بخش پیشکمر تاکید کرد: پس از بررسی صلاحیت، از بین کاندیداهای تایید صلاحیت شده 101 نفر با رای مردم روستاها به عنوان شوراهای این 33 روستا انتخاب می شوند.

kalalekhabar 1

kalalekhabar 2

kalalekhabar 3

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی صلاحیت کاندیداهای 33 روستا در حال انجام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..