تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهزیستی برای حل مشکلات مددجویان باید با دستگاه‌های دیگر تعامل و همکاری داشته باشد

ساعت: 16:30 منتشر شده در مورخ: 1396/01/09 شناسه خبر: 1072787

فرماندار شهرستان فاروج در دیدار با کارکنان اداره بهزیستی ضمن تقدیر و تشکر به خاطر زمانی که در سال گذشته کشیده‌اند بر لزوم همکاری این اداره با دیگر دستگاه‌های شهرستان تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه فاروج؛ هادی رجایی نیا فرماندار شهرستان فاروج ضمن تبریک سال نو گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و نام‌گذاری سال اقتصاد مقاومتی تولید-اشتغال همکاری گسترده دولت و ملت یکی از ملزومات رسیدن به اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و دولت خدمتگزار با ایجاد روابط صمیمانه و اعتماد باید با همکاری و مشارکت تمامی مردم و نهادها راه رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی را هموار کند.

وی افزود: اداره بهزیستی یکی از نهادهای دولتی است که به افراد نیازمند، محروم و معلولین خدمات ارائه می‌دهد و امید است مسئولین و مددکاران در امر خدمت‌رسانی به جامعه هدف شهرستان با توکل بر خداوند متعال همانند گذشته از ظرفیت‌های خوب ایجادشده توسط دولت محترم در بحث توانمندسازی و استقلال و ایجاد شغل پایدار جامعه هدف بهزیستی کوشا باشند.

رجایی نیا ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان بهزیستی برای فعالیت‌های سال گذشته افزود: اداره بهزیستی باید با ادارات و دستگاه‌های دیگر شهرستان هماهنگی و مراوده داشته باشد و با همکاری هم و بازدیدهای دوره‌ای از مددجویان با مشکلات از نزدیک آشنا شده و با بررسی آن‌ها این مشکلات تا حد ممکن حل شود.

سرکار خانم وافری رئیس اداره بهزیستی شهرستان فاروج ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار به خاطر نگاه ویژه ایشان نسبت به بهزیستی، به ارائه گزارش عملکرد این اداره در سال 95 پرداخت.

پایان پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهزیستی برای حل مشکلات مددجویان باید با دستگاه‌های دیگر تعامل و همکاری داشته باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..