تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی خط گردشگری‌ بندرعباس ـ عمان ـ دبی‌

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد محسنی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از کشتی تفریحی گردشگری داریوش در بندر شهید حقانی اظهارداشت:سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به امکانات موجود در حوزه گردشگری دریایی، منتظر سازمان‌های دیگر نمانده و با تکیه بر درآمدهای سازمان، آهنگ توسعه گردشگری دریایی را با همکاری سازمان میراث فرهنگی به صدا درآورده است.

وی در ادامه بیان داشت: البته امیدواریم تا با تدوین سند توسعه گردشگری دریایی در کشور و استان هرمزگان گام‌های محکمی در این بخش برداشته شود.

محسنی با اشاره به راه‌اندازی خط گردشگری، بندرعباس به عمان، بندرعباس به دبی و بندرعباس به لارک گفت: از سال گذشته نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته کاپوتاژ خودرو به جزیره هرمز نیز در دست اقدام قرار گرفته که با استقبال مناسبی همراه بوده است.

مدیر بندر شهید باهنر و بنار شرق هرمزگان با بیان اینکه بخش عمده اقدامات انجام شده در زمینه گردشگری دریایی با همکاری تعاونی‌ها صورت پذیرفته، ادامه داد: تلاش شده تا ظرفیت‌های استان در حوزه دریا و گردشگری دریایی به نحوی بهره‌برداری شود که تمام مردم استان از آن منتفع شوند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی خط گردشگری‌ بندرعباس ـ عمان ـ دبی‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..