تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیسبوک بخش استوری و افکت‌های دوربین را به اپلیکیشن موبایل خود آورد

کمپانی فیسبوک، با تقلید از اسنپ چت، بخش استوری را به اپلیکیشن تحت مالکیت خود یعنی اینستاگرام و واتس اپ و حتی Messenger خود آورده است. اما نبود این ویژگی در اپلیکیشن موبایل فیسبوک به شدت حس می‌شد تا اینکه بالاخره کمپانی تصمیم به ارائه آن گرفت.

استوری های فیسبوک به‌مانند اینستاگرام، در بالای News Feed شما قرار می‌گیرد و درست مانند سایر پلتفرم‌ها، تصاویر شما پس از 24 ساعت از استوری حذف می‌شود. طبق معمول محتوای قرار گرفته در استوری در تایم لاین قرار نمی‌گیرد و برای اینکه در آنجا نمایش داده شود، لازم است تا محتوای موردنظرتان را پست کنید. برای افزودن تصویر به بخش استوری خود، کافی است آیکون Your Story را بفشارید.

در سمت چپ بخش استوری، کلیدی به نام Direct وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا یک عکس و یا ویدئو منحصربه‌فرد را با تعداد خاصی از دوستانتان به اشتراک بگذارید. کسانی که قصد تماشای این تصویر را دارند، تنها می‌توانند یک بار آن را مشاهده کرده و برای شما پاسخی بنویسند. اما پس از پایان یافتن مکالمه و خروج از آن، محتوا دیگر برای آنها قابل‌مشاهده نخواهد بود.

ویژگی دیگری که به‌تازگی به این اپلیکیشن آمده، افکت‌های تصاویر در دوربین است. با فشردن آیکون دوربین در سمت چپ بالای اپلیکیشن فیسبوک در iOS و اندروید، تجربه‌ای جدید از کاربری دوربین را مشاهده خواهید کرد. این، شبیه به همان چیزی است که قبلا در Messenger فیسبوک دیده بودیم.

دوربین اکنون با افکت‌های مختلفی مانند ماسک صورت، فریم‌ها و فیلترهای تصویر گوناگونی همراه شده که می‌تواند در عکس‌ها و ویدئوهای شما اعمال شود. میتوانید برخی از این افکت‌ها را در تصویر بالا مشاهده کنید.

علی دلبخواه

علی دلبخواه دانشجوی مهندسی عمران و علاقه مند به دنیای تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیسبوک بخش استوری و افکت‌های دوربین را به اپلیکیشن موبایل خود آورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..