تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه سنگین باشگاه استقلال به خاطر تخلف خطرناک هواداران

به گزارش ایرنا از کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه استقلال تهران به دلیل تخلفات هواداران این تیم از جمله پرتاب نارنجک در دیدار مقابل السد قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مبلغ 39 هزار دلار جریمه شد.
همچنین انداختن نور لیزر روی صورت بازیکنان لوکوموتیو ازبکستان در ورزشگاه آزادی ازسوی هواداران منتسب به این تیم سبب گردید تا کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه استقلال را 12 هزار دلار دیگر جریمه کند.
کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه این حکم عنوان کرده است دلیل اصلی این جریمه سنگین، تکرار تخلفات هواداران استقلال در دیدار مقابل لوکوموتیو ازبکستان بوده است.
در ادامه حکم این کمیته تاکید شده است؛ در صورتی که هواداران استقلال در دیدار بعدی این تیم مقابل حریفان تخلفات گفته شده را تکرار کنند، آبی پوشان از میزبانی نخستین دیدار خانگی خود محروم خواهند شد.
بدین ترتیب باشگاه استقلال تهران به رغم مشکلات مالی زیادی که دارد، سال جدید را با جریمه 51 هزار دلاری که نزدیک به 2 میلیارد ریال است، آغاز کرد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی * 9029*1528 ** 1701
خبرنگار: مهدی موذن* انتشار دهنده:حمید قدیمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه سنگین باشگاه استقلال به خاطر تخلف خطرناک هواداران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..