تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روابط روسیه-آمریکا به پایین‌ترین سطح تنزل یافته است

روابط روسیه-آمریکا به پایین‌ترین سطح تنزل یافته استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری تاس، «والنتینا ماتوینکو»، رئیس شورای فدراسیون روسیه (سنا)، گفت: روابط میان روسیه و آمریکا به پایین‌ترین سطح خود تنزل یافته؛ اما روسیه به گفتگو میان دو کشور امیدوار است. 

ماتوینکو این اظهارات را در واکنش به جدیدترین تصمیم آمریکا برای تحریم چند شرکت تولید تسلیحات روسیه بیان کرد.

رئیس شورای فدراسیون روسیه گفت :«روابط روسیه-آمریکا در سطح بسیار پایینی است و از این بدتر نمی شود. البته این علامت بسیار بدی است. اما ما به احترام متقابل و گفتگو با دولت آمریکا درباره یک دستور کار دوجانبه و بین المللی امیدواریم.»

وی همچنین ابراز امیدواری کرد تحریم‌های جدید بر عملکرد شرکت‌های روسی تأثیر منفی نگذارد.

هفته گذشته اعلام شد آمریکا در چارچوب قانون تحریم‌های ایران، کره شمالی و سوریه تحریم‌هایی را علیه هشت سازمان روسی وضع کرده است. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روابط روسیه-آمریکا به پایین‌ترین سطح تنزل یافته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..