تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماهینی: دست خودم باشد 10 ساله با پرسپولیس می بندم/ فوتبال در خون و ذات جنوبی ها است

ماهینی:دست خودم باشد 10 ساله با پرسپولیس می بندم/ فوتبال در خون و ذات جنوبی ها استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین ماهینی در گفتگوی عیدانه با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: در ابتدا سال جدید به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم و امیدوارم سالی پرموفقیت توام با سلامتی داشته باشند. 

ماهینی درباره فعالیتش بعد از پایان داوران بازیکنی اش تصریح کرد: علاقه زیادی به مربیگری دارم و یک مدرسه فوتبال در بوشهر دارم که به بچه های این شهر آموزش می دهم و ستاره بعدی پرسپولیس از مدرسه فوتبال من خواهد بود. 

مدافع پرسپولیس درباره تعدد ستاره های فوتبال در بوشهر گفت: فوتبال در خون و ذات جنوبی ها است و همین طور که برزیل را با فوتبال می شناسند در جنوب هم به این صورت است. 

وی درباره اینکه تاکنون در پست فوروارد بازی کرده یا نه؟ بیان کرد: هافبک دفاع و چپ بازی کردم اما در پست فوروارد بازی نکردم. البته یک بار در تیم هنرمندان در پست مهاجم بازی کردم و یک گل هم زدم. 

ماهینی درباره جمله ناگفته به بهترین کسی که دوستش دارد، عنوان کرد: من بسیار خانواده دوست هستم و وحشتناک به خانواده ام وابستگی دارم. از پدر، مادر و همسرم تشکر می کنم که در شرایط سخت حمایتم کردند. همچنین دوستان واقعی خود را در زمان خدمت سربازی شناختم. همچنین دست پدر، مادر  و همسرم را می بوسم که همواره حامی ام بودند. 

بازیکن پرسپولیس درباره پیامش برای مایسا بیان کرد:خدا را شکر که مایسا با حضورش خیر و برکت وارد زندگی ما کرد. به امید خدا جام قهرمانی را در پایان فصل بالای سر می بریم. 

ماهینی درباره عقد قرارداد سه ساله با پرسپولیس گفت: بعد از سه سال حضور در پرسپولیس مشکل خدمت سربازی پیدا کردم و جدایی از این تیم بعد از سه سال سخت بود. زمانی که خدمت سربازی ام به پایان رسید طی مذاکره با طاهری، سرپرست باشگاه قرارداد سه ساله با این تیم بستم. حدود سه، چهار دقیقه طول کشید تا توافقات لازم برای تمدید قراردادم با پرسپولیس صورت بگیرد و سر مبلغ قراردادم هم حرفی نزدم و برگه قرارداد را امضا کردم. 

وی در ادامه عنوان کرد: اگر دست خودم باشد 10 ساله با پرسپولیس قرارداد می بندم اما متاسفانه این موضوع در اختیار باشگاه است. 

ماهینی در پایان درباره اینکه تا چند سال قصد بازی کردن دارد، خاطر نشان کرد: شرایط بدنی ام به صورتی است که تا مدتها می توانم فوتبال بازی کنم و خسته نشوم. 

انتهای پیام/ 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماهینی: دست خودم باشد 10 ساله با پرسپولیس می بندم/ فوتبال در خون و ذات جنوبی ها است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..