تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از 23 هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در هشتمین روز سال/ تعطیلی 44 مرکز تهیه غذا متخلف

کولیوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

کشف بیش از 23 هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در هشتمین روز سال/ تعطیلی 44 مرکز تهیه غذا متخلفپیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با فعالیت اکیپ بهداشت محیط در روز 8 فروردین ماه، با اشاره به اینکه کل بازرسی بهداشت محیط انجام شده 22 هزار و 206 مورد بود، اظهار داشت: 15 هزار و 610 بازرسی بهداشت محیطی از مراکز تهیه و توزیع و عرضه موادغذایی حساس با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت موادغذایی در روز گذشته انجام شد.  

وی افزود: بازرسی بهداشت محیطی از اماکن عمومی حساس با اولویت بهداشت فردی و تجهیزات از جمله آرایشگاه ها و هتل ها و مراکز اقامتی 4 هزار و 627 مورد بود.

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه بازرسی بهداشت محیطی از اماکن بین راهی با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی 592 مورد بود، گفت: همچنین یک هزار و 223 بازرسی بهداشت محیطی از سامانه های آبرسانی انجام شد.

کولیوند با اشاره به اینکه 153 بازرسی بهداشت محیطی با اولویت کنترل دخانیات از مراکز عرضه قلیان انجام شده است، بیان داشت: 23 هزار و 166 کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیربهداشتی کشف و معدوم شد. 13 هزار و 161 مورد کلرسنجی آب آشامیدنی انجام شده است.

وی افزود: در حین بازرسی ها 573 مرکز و اماکن متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند و 44 مرکز هم تعطیل شد.

سرپرست سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: روز گذشته کارشناسان بهداشت محیط 2 هزار و 564 مورد نمونه برداری میکروبی از آب و یک هزار و 237 مورد نمونه برداری از موادغذایی انجام دادند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از 23 هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در هشتمین روز سال/ تعطیلی 44 مرکز تهیه غذا متخلف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..