تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران ، 2 امتیاز تا جام جهانی روسیه (+جدول)

چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 15:422017-03-29ورزشي

بازیکنان تیم ملی ایران اگر با 2 امتیاز به امتیاز 19 برسند.

با توجه به شرایط جدول صعودشان به جام جهانی به صورت مستقیم قطعی است.

2 مساوی برای ایران ، - یعنی یا ازبکستان یا کره جنوبی و یا هر دو تیم توسط تیم ملی متوقف شده اند و همین توقف ایران را به عنوان تیم اول یا دوم به جام جهانی خواهد فرستاد.

هرچند که ایران با پیروزی مقابل ازبکستان 3 امتیاز کسب می کند تیم ملی ایران با 2 امتیاز دیگر به مسابقات جام جهانی خواهد رسید.

در هفته هفتم مسابقات مقدماتی جام جهانی در گروه اول تیم های ایران ، ازبکستان و کره جنوبی با پیروزی های مشابه یک بر صفر مقابل چین ، سوریه و قطر راه شان را به سمت جام جهانی هموارتر کردند.

حالا و با توجه به مسابقات باقی مانده تیم ملی ایران با کسب حداقل 2 امتیاز به مسابقات جام جهانی به صورت مستقیم صعود خواهد کرد.

شاگردان کی روش در 3 بازی باقیمانده با ازبکستان و کره جنوبی رو در رو می شوند و بازی آخرشان مقابل تیم ملی سوریه است.

بازیکنان تیم ملی ایران اگر با 2 امتیاز به امتیاز 19 برسند.

با توجه به شرایط جدول صعودشان به جام جهانی به صورت مستقیم قطعی است.

2 مساوی برای ایران ، یعنی یا ازبکستان یا کره جنوبی و یا هر دو تیم توسط تیم ملی متوقف شده اند و همین توقف ایران را به عنوان تیم اول یا دوم به جام جهانی خواهد فرستاد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران ، 2 امتیاز تا جام جهانی روسیه (+جدول)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..