تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمید بقایی: اگر سپاه نبود کشور هم نبود

چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 15:422017-03-29سياسي

- دولت بهار/ حمید بقایی: در دوران اشکانیان، کراسوس سردار مغرور روم و عامل اصلی سرکوب قیام بردگان به رهبری اسپارتاکوس، به قصد تصرف سلوکیه به سرحدات ایران لشگر کشید.

فرستاده ویژه ایران با او به مذاکره نشست ، در حین مذاکره به یکباره کراسوس صحبتها را قطع و چنین گفت: "ادامه مذاکرات در سلوکیه پایتخت ایران".

سفیر ایران خندید و کف دستش را به او نشان داد و گفت: " اگر در این کف دست مو می بینی سلوکیه را هم خواهی دید".

نبرد بزرگی میان سپاه ایران و روم آغاز شد، در این نبرد بزرگ که در تاریخ "نبرد حران" نامیده می شود ، سورنا سردار بزرگ پارتی که از اهالی سیستان بود با ابداع شیوه جنگ و گریز ،که امروزه در جهان بنام جنگ پارتیزانی نامیده می شود، رومیان متجاوز را شکست داد و کراسوس نیز کشته شد.

قرنها بعد در شهریور 1359 صدام دیکتاتور مغرور عراق در حال انجام مصاحبه با خبرنگاران در مورد جنگ با ایران به یکباره جلسه را ترک کرد و به خبرنگاران گفت : "ادامه مصاحبه در تهران " صدام مدعی شده بود یکروزه خوزستان و سه روزه تهران را تسخیر خواهد کرد، اما پاسداران و بسیجیان دلیر ایرانی در همان روزهای نخست به شیوه جنگ پارتیزانی که قرنها پیش نیاکانشان با ابداع آن متجاوزان بیگانه را در هم شکسته بودند ، ارتش تا بن دندان مسلح صدام را زمین گیر و نقشه خام او را نقش بر آب نمودند.

با یادآوری جمله حکیمانه امام راحل درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که فرمودند " اگر سپاه نبود کشور هم نبود" ، معتقدم باید تقویت این نهاد انقلابی و از جمله رفاه پاسداران بطور ویژه مورد توجه دولت قرارگیرد.

لذا اینجانب در صورت کسب رای اعتماد مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری به امید خدا به این امر مهم اهتمام خواهم ورزید.


کلید واژه ها: ایران - سپاه پاسداران انقلاب اسلامی - انتخابات ریاست جمهوری - خبرنگاران - سپاه - پارتی - سپاه پاسداران - انقلاب اسلامی - صدام - امید - مصاحبه - نبرد - بزرگ - مذاکره - ریاست جمهوری - سردار - تهران - رای اعتماد - سفیر ایران - دولت - نشان - کشور - شکست - انتخابات - مذاکرات - خوزستان - سیستان - ایرانی - اسلامی - پایتخت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمید بقایی: اگر سپاه نبود کشور هم نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..