تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدردانی دادستان مرکز استان از کارکنان ناجا

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام جعفری دادستان مرکز استان در جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان با تقدیر از زحمات کارکنان انتظامی استان در ایجاد امنیت پایدار در ایام نوروز بر برخورد قاطع با ناهنجاری های اجتماعی تاکید کرد.

وی گفت: خداوند متعال در این ایام برای همه ی مخلوقات قدرت و شکوه خود را به نمایش می گذارد و انسان باید با این شناخت با تغییر در رفتار و شیوه زندگی به سمت و سوی خداوند بشتابد .

وی با بیان اینکه برخی از افراد مرتکب رفتارهای مخالف قانون و هنجارهای موجود در جامعه می شوند، بر ضرورت اتخاذ تدابیرو برنامه ریزی های انتظامی لازم بری بر خورد با هنجار شکنان و متخلفان در سطح استان تاکید کرد .

حجت الاسلام جعفری با تاکید بر برخورد قاطع با سگ گردانی ها و برخورد با سرنشینان و رانندگان خودروهایی که اصول اسلامی و اخلاقی را رعایت نمی کنند، گفت: رعایت حقوق شهروندی حق همه مردم است و همه باید بر رعایت آن اهتمام ورزند و دستگاه قضائی نیز در برخورد با این ناهنجاری ها با نیروی انتظامی هماهنگی و همکاری های لازم را دارد .

وی با تقدیر از تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت عمومی و ایجاد آرامش برای شهروندان و مسافران نوروزی ، افزود: کاهش جرائم و تخلفات رانندگی یکی از مهمترین دستاوردهای نیروی انتظامی استان در ایام نوروز امسال بوده است .

انتهای پیام/ م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدردانی دادستان مرکز استان از کارکنان ناجا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..