تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش مار در مسجدسلیمان/ متخلفان بازداشت شدند

فروش مار در مسجدسلیمان/ متخلفان بازداشت شدندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز نجاتی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان با بیان این مطلب افزود: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان طی گشت و پایش سطح شهرستان مسجدسلیمان موفق به کشف و ضبط تعداد 4 حلقه مار از متخلفانی که اقدام به فروش آن‌ها کرده بودند، شدند.
 

نجاتی ضمن قدردانی از گشت و کنترل مداوم نیروهای یگان حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان در سطح شهر گفت: بر اساس قانون شکار و صید، مبنی بر ممنوعیت شکار و نگهداری هرگونه جانور وحشی به صورت غیر مجاز، در صورت مشاهده و یا گزارش تخلف در زمینه‌های فوق با متخلفان براساس موازین قانونی برخورد خواهد.

منبع: آنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش مار در مسجدسلیمان/ متخلفان بازداشت شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..