تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور بیش از 40 هزار زائر در آستان امامزاده شاهرضا در شهرضا

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدمهدی مولائیان  عنوان کرد: از ابتدای فعالیت ستاد خدمات سفر شهر شهرضا در 25 اسفندماه سال 95 تا 8 فروردین 96 بالغ بر 50 هزار نفر از مسافران نوروزی در شهرضا اسکان داده شده‌اند.
وی اظهار کرد: در همین مدت بالغ بر 40 هزار زائر به زیارت آستان مقدس امامزاده شاهرضا آمده‌اند.

جانشین ستاد خدمات سفر شهر شهرضا بیان کرد: این در حالی است که 9057 نفر از مسافران نوروزی نیز از 5 تا 8 فروردین 96 در مدارس شهرضا اسکان داده شده‌اند.

مولائیان گفت: این تعداد مسافر شامل افرادی هستند که در ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرضا حاضر و پس از پر کردن فرمهای مخصوص به محل اسکان هدایت شده‌اند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور بیش از 40 هزار زائر در آستان امامزاده شاهرضا در شهرضا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..