تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد اشتغال در حاشیه کارهای دولت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ آیت‌الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  درباره فتوای رهبر معظم انقلاب مبنی بر حرمت واردات کالاهایی که در داخل به اندازه‌ی کافی تولید می‌شوند، گفت: این فتوا یک بحث عقلانی است و یکی از راه‌ها برای تشویق تولیدکنندگان همین است.
 
آیت‌الله فقیهی با بیان اینکه این سخن رهبر انقلاب علی‌القاعده حکم محسوب می‌شود، گفت: سایر مراجع تقلید باید بر حرمت خرید کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارد فتوا دهند و به تأیید سایر مراجع برسد و اگر این کار انجام شود حرکت خوبی به سمت تولید انجام می‌شود. هرچند در گذشته نیز برخی مراجع در این رابطه فتوا داده بودند.
 
وی در ارزیابی عملکرد دولت در سال گذشته درخصوص اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال، اظهار داشت: دولت هرچه در توان دارد انجام می‌دهد اما باید توجه بیشتری به مسئله تولید و اشتغال داشته باشد و به نحوی نباشد که در حاشیه کارهای دیگرش به این مسئله هم بپردازد.
 
آیت‌الله فقیهی با تأکید بر اینکه بسیاری از فسادهای فرهنگی جامعه ناشی از بیکاری جوانان و عدم اشتغال است، گفت: اگر این کار سریع‌تر انجام شود و مردم هم به تولیدات داخل توجه کنند نتیجه مثبتی به‌دست می‌آید.

انتهای پیام/ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد اشتغال در حاشیه کارهای دولت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..